מטורף: הפועל באר שבע/בני שמעון בגמר גביע הווינר אחרי ניצחון ב-2 הארכות על מכבי אשדוד

העולה החדשה לליגת העל הפועל באר שבע בני שמעון רשמה אמש (רביעי) הישג גדול כשהעפילה לגמר גביע ווינר אחרי סל ניצחון מטורף בשנייה האחרונה של סמאג' כריסטון זאת לאחר שהמשחק הדרמטי נגד מכבי אשדוד הלך פעמיים להארכה.

היריבה מאשדוד הגיעה עם סגל חסר ורק 8 שחקנים נכללו בסגל, מצד שני בהפועל באר שבע נעדר חנן קולמן וסטורם ווארן שהוצא מן הסגל כדי שמערך הקבוצה יתרגל למצבת הזרים הפעילה במסגרת משחק הבכורה בליגה שיתקיים ביום שני הקרוב.

הרבע הראשון והשני היה בשליטת הפועל באר שבע שלחצה על כל המגרש, אך ברבע השלישי אשדוד הדביקו את הפער וברבע הרביעי באר שבע לא הצליחה לברוח עד שמילבורן הנהדר מאשדוד קבע הארכה. שתי הארכות היו במשחק בסך הכל, עד שהגיע כריסטון וקבע על הבאזר ניצחון בתוצאה 97-95.

לאחר הניצחון המרשים על הפועל חולון ברבע הגמר, באר שבע הוכיחה לליגה שכדאי לספור אותה ואמש כאמור הדיחה גם את מכבי אשדוד, מהטובות בליגה בעונה האחרונה. כעת בבאר שבע יחלו בהכנות קצרות לקראת משחק הגמר מחר בשעה 21:00 מול מכבי ראשון לציון שהדיחה את הפועל ירושלים.

המשחק יתקיים באולם 'בית מכבי' בראשון לציון והנהלת באר שבע צפויה להעמיד הסעות לאוהדים שירצו לדחוף את הקבוצה בדרך לתואר היסטורי כבר בעונת הבכורה בליגת העל.

קרדיט: הפועל באר שבע/בני שמעון