גיבור עד הרגע האחרון: ארי פולד ז"ל נרצח בפיגוע באפרת

ארי פולד ז"ל, אב לארבעה מהישוב אפרת, נרצח אתמול (ראשון) בפיגוע דקירה בכניסה לקניון בצומת גוש עציון. בתיעוד הפיגוע, נראה פולד נאבק במחבל למרות פציעה קשה, ומצליח, יחד עם אזרחים נוספים, לנטרלו ולעצור אותו מלפגוע באזרחים נוספים. פולד הובהל לבית החולים במצב קשה, אך הרופאים לא צלחו במאבק על חייו ומותו נקבע זמן קצר לאחר מכן.

הלווייתו התקיימה הלילה. אביו, הרב יונה פולד, ספד: "בכל חיינו אנחנו מדברים על גיבור, לכם יש בעל – אבא שהיה גיבור אמיתי, לא רק במותו אלא בחייו. בצנחנים, בלבנון, בכיתת הכוננות באפרת, כולם ביקשו להיות יחד עם ארי, כל עצם בגופו הוא הקדיש למען ישראל. מדינת ישראל בוכה, הדמעות הגיעו לכל העולם. ארי הכיר המונים ברחבי העולם ומאות מכתבי צער הגיעו לבניו לאחר ההודעה על רציחתו".

בתכניתנו 'בוקר טוב דרום', ספד לפולד ז"ל ראש מועצת אפרת, עודד רביבי: "ארי הוא שילוב נדיר של לימוד תורה ברמה גבוהה. לימוד אומנויות לחימה ברמה גבוהה, הייתה לו חגורה שחורה בקראטה. בשנים האחרונות, הוא לקח על עצמו הקמה של מפעל יחיד של הסברה על כל מה שקורה במדינת ישראל. הוא עשה את זה באמצעות מכשיר הסלולאר שלו. הוא דאג שהכל יהיה ברמה הכי מדוייקת והכי מושלמת. הוא יחסר לכולנו"

להאזנה לראיון המלא