כשהאירוניה מגיעה לחצר האחורית

למרות הדיבורים על הסדרה ממושכת מול חמאס, הדיווחים על רגיעה בשטח וההקלות הניתנות לרצועת עזה במסגרת "הרגיעה", בסוף השבוע האחרון התקיימו הפרות סדר רבות לאורך גדר הגבול עם עזה אשר כללו יידוי והנחת מטענים, שריפת צמיגים ושילוח בלוני ועפיפוני תבערה לעבר שטח ישראל. באופן אירוני אחד הבלונים נחת בחצר ביתו של ח"כ חיים ילין, נושא דגל המאבק נגד טרור הבלונים מעזה.

הבוקר התראיין בתכניתנו "הבוקר" ברדיו 101.5FM ח"כ חיים ילין ממפלגת יש עתיד אשר סיפר על נחיתת הבלון בחצרו "אנחנו ראינו את הבלון לאט לאט נופל בסוף הוא נתפס בצמחים של הגינה."

לדבריו: "ממשלת ישראל והקבינט מחכים לארגון הטרור חמאס שיעשה פיוס עם אבו מאזן האויב הכי גדול ואהנטישמי הכי גדול של מדינת ישראל, שני אויבים שצריכים להגיע לפיוס כדי שיהיה הסדרה מול מדינת ישראל"

לטענתו ממשלת ישראל נגררת בכל פעם אחרי חמאס: "מתי כן מותר לצאת למלחמה? לא על 32 אלף דונם לא על עפיפונים ובלונים לא על הכבוד שנרמס לא על חייל שנהרג לא על קצין שנפצע לא על המטענים, לשום דבר כזה אתה לא יוצא למלחמה את היוצא למלחמה כשאתה יודע במפורש לאן אתה מוביל אותה ולא לאן אתה נגררת ועד היום אנחנו תמיד נגררנו"

להאזנה לראיון המלא:

קרדיט: דוברות הכנסת, יצחק הררי