אדירה! לינוי אשרם היא סגנית אלופת העולם בקרב-רב

אליפות העולם בהתעמלות אומנותית: המתעמלת הישראלית חתמה תחרות חלומית ויוצאת דופן עם מדליה שלישית בבולגריה, אחרי הופעה פשוט נהדרת בגמר הקרב רב וזכתה במדליית הכסף.

גאווה גדולה לספורט הישראלי. המתעמלת לינוי אשרם היא סגנית אלופת העולם בהתעמלות אומנותית אחרי הופעה נהדרת ביום שישי בגמר הקרב-רב בו צברה ציון מצטבר של 79.700 נקודות. זאת המדליה השלישית של אשרם באליפות שנערכת בבולגריה, אחרי שלפני זכתה במדליית כסף בתרגיל החישוק ובארד בתרגיל הסרט. גם ניקול זליקמן בת ה-17 חתמה אליפות מרשימה מבחינתה כשסיימה במקום ה-11.

אשרם בת ה-19 עלתה לגמר הקרב-רב לאחר שסיימה את שלב המוקדמות במקום השביעי, והיא חותמת שבוע פשוט חלומי שהתחיל ביום שלישי ונגמר כאמור היום עם חיוך גדול. אגב, הקרב-רב הוא היחיד שנערך במסגרת אולימפית, לכן המדליה השלישית והאחרונה לתחרות מתוקה וחשובה במיוחד, ובוודאי תפתח תקוות רבות לטוקיו 2020.

לינוי אשרם זכתה אתמול (שבת) לקבלת פנים מרשימה ולמרות שנחתה בשעת בוקר מוקדמת המתינו לה עשרות מתעמלות צעירות עם שלטים ופרחים. לאחר מכן היא דיברה, עוד לפני מסיבת העיתונאים יחד עם מאמנותיה, איילת זוסמן ולנה קופילנקו, ואמרה: “אני ממש מאושרת שזכיתי לקבלת פנים כזאת ואני מודה לכולם”.

“הייתה לי תחרות מאוד ארוכה, קשה ומעייפת”, אמרה אשרם במסע”ת בנתב"ג, “ביום הראשון לא הצלחתי עם תרגיל הכדור וזה היה יום לא טוב, אבל אני שמחה שהצלחתי להתעשת ולזכות בכסף בתרגיל החישוק למחרת. המשכתי הלאה ומדי יום ניסיתי להשתפר, ידעתי שאצטרך לעשות את המקסימום שלי ביום האחרון בקרב רב ואני שמחה שזה הצליח".

צילום באדיבות: איגוד ההתעמלות בישראל