פותחים שנה ביחד

לקראת ראש השנה, המשרד לשיוויון חברתי משיק קמפיין: 'פותחים שנה יחד' הקורא למשפחות לארח בערב ראש השנה אזרחים ותיקים שאין להם היכן לקיים את ערב החג. בחודשים האחרונים שבה ועלתה סוגיית הבדידות של אזרחים ותיקים בישראל, על פי נתוני המוקד לאזרחים ותיקים במשרד לשוויון חברתי, בשנה החולפת התקבלו למעלה מ- 2,000 פניות של אזרחים ותיקים אשר התלוננו על בדידות ודיווחו על מצוקות חיים הנובעות מכך. באמצעות הקמפיין, קורא המשרד לציבור בישראל להזמין לביתו לערב ראש השנה אזרחים ותיקים שאין להם היכן לחגוג את החג. במקביל, מופנית קריאה לאזרחים ותיקים, המעוניינים להתארח בערב החג, להירשם במוקד 8840*, אשר יקשר בין המשפחות לבין האזרחים הוותיקים.

הקמפיין יפורסם בתפוצה רחבה מאוד בכלי התקשורת השונים, בדמותם של תשדירי רדיו, מודעות, באנרים וקידום ברשתות החברתיות. יש לציין, כי הקמפיין הוא המשך ליוזמת המשרד לשוויון חברתי שהחלה לפני כשנתיים, בו הציבור נקרא לארח אזרחים ותיקים בערבי חג הפסח וראש השנה ומאות רבות של אזרחיות ואזרחים ותיקים אשר הביעו רצונם להתארח בערבי חג אילו, שובצו על ידי המוקד לאזרחים ותיקים במשרד לשוויון חברתי, אצל משפחות אשר נענו לקריאה לארח בביתם בערב החג יחד מאות משפחות אחרות.

הבוקר התראיינה בתכניתנו "הבוקר" ברדיו 101.5FM השרה לשוויון חברתי ולאזרחים ותיקים, גילה גמליאל אשר סיפרה על הקמפיין המיוחד וקראה לאזרחים לארח אזרחים ותיקים בשולחנות החג.

להאזנה לראיון המלא:

קרדיט: דוברות הכנסת, יצחק הררי