אליפות אירופה בגלישה: שחר צוברי זכה במדליית ארד, יואב עומר במדליית כסף

הישג נהדר למשלחת הישראלית באליפות אירופה בגלישה שנערכה בפולין. תחילה, הגולש יואב עומר זכה אתמול (שבת) במדליית הכסף באליפות שנערכה בסופוט, זאת לאחר שסיים את התחרות במקום השני הכללי בדגם ה-RSX, כאשר הגיע למקום ה-4 בשיוט המדליות.

"מתחילת השבוע הרגשתי טוב פיזית ומאוד שמחתי מהדרך שגלשתי”, סיפר מדליסט הכסף הנרגש יואב עומר והוסיף: “הייתי יציב ומיום ליום שמרתי על המיקום בטופ. אני שמח על היכולות שלי, אבל יודע שעדיין יש הרבה לאן להתקדם ולהשתפר".

כמו כן, גם שחר צוברי רשם הישג נפלא, כשזכה במדליית הארד אחרי שסיים את התחרות במקום ה-3 וסיים באותו מקום גם בשיוט המדליות עם 66 נקודות שליליות. אופק אלימלך האילתי סיים במקום ה-4 אחרי שניצח את שיוט המדליות.

בעקבות זכייתו הנאה של יואב עומר במדליית הכסף, הוא יזכה למענק מיוחד כספי בסך 28 אלף שקלים מהקרן המשותפת לוועד האולימפי בישראל, משרד התרבות והספורט והמועצה להסדר ההימורים בספורט. שחר צוברי יסתפק בכ-20 אלף שקלים.

בגזרת הנשים, מאיה מוריס סיימה במקום הרביעי הכללי, כאשר את שיוט המדליות היא סיימה במקום השישי. נוי דריהן סיימה שביעית את שיוט המדליות ותפסה את המקום החמישי ובנוסף זכתה במדליית הארד באליפות עד גיל 21. קטי ספיצ'קוב, חברתה ממועדון השייט אילת, התברגה במקום השביעי באירופה אחרי שסיימה תשיעית בשיוט המדליות ובנוסף דורגה רביעית באליפות עד גיל 21.