הערב: הפועל באר שבע בכדורסל תערוך את אימון הבכורה לעונת 2018/19 בליגת העל

העולה החדשה לליגת העל בכדורסל, הפועל באר שבע, תפתח היום (שלישי) את אימוניה בהתרגשות גדולה לקראת הופעה היסטורית בליגה הבכירה. אחרי שהעפילה בסיום העונה האחרונה בזכות סוויפ 3:0 על מכבי קריית גת, רוצים בקבוצה הכדורסל לתקוע יתד בליגת העל יחד עם הגדולות של הכדורסל הישראלי.

קיץ לא קל עבר על ראשי המועדון, שנאלצו להתמודד עם לא מעט קשיים בדרך לבניית הקבוצה. בבאר שבע החליטו תחילה על החתמתו של המאמן רמי הדר על חשבונו של יניב בורגר. עמית גרשון, בן אייזנהרט, סטורם ווארן ואוהד כהן הקפטן הוותיק, ימשיכו בקבוצה גם בליגת העל וינסו להביא יחד איתם את הרוח מהעונה שעברה.

בנוסף לארבעתם, יפתחו באימון הבכורה של העונה חנן קולמן שנחת היום אחרי שקיבל זימון לנבחרת דנמרק לקראת מוקדמות אליפות אירופה בכדורסל, טראוויס וואריק שהגיע ממכבי אשדוד, רם אליאספור מהפועל ירושלים, ג'ורדן סווינג, טיילר בראון מפיזארו האיטלקית ויאיר קרביץ שזכה לא מזמן באליפות אירופה במדי נבחרת העתודה של ישראל. ביום חמישי, יצטרף לאימונים לוצ'יאנו פארודי היישר מהתכנסות של נבחרת אורוגוואי בכדורסל.

למרות שהסגל נראה די סגור, בהפועל באר שבע יעשו מאמצים בימים הקרובים לצרף שחקן זר נוסף או ישראלי. יחד עם רמי הדר, בבאר שבע ביצעו ריענון גם בשאר הצוות המקצועי – ינון ריאטי ישמש כעוזר המאמן הראשון וכפיר יקנין יהיה עוזר המאמן השני. ג'ורג' נסוביץ' הסרבי יקח את המושכות כמאמן הכושר של הקבוצה, אחרי שנחת בישראל לפני מספר ימים והחל את התאקלמותו בעיר.

אצל העולה החדשה מרוצים מקצב מכירת המנויים. כ-1000 מנויים נמכרו עד כה ובהנהלת הקבוצה מקווים שיגיעו ליעד שהציבו בתחילת הקיץ – כ-1500 מנויים שיוסיפו לאווירה בהיכל הקונכייה.