הנגב הפרוע מכה שוב

שוד מזויין התרחש אתמול לפנות בוקר (א') בכבישי הדרום. אוסי שיאון, תושבת קדש ברנע, חזרה בשעות הלילה מחופשה מהמרכז, יחד עם בנה לביתה ביישוב קדש ברנע שבפתחת ניצנה. לערך בשעה 3 לפנות בוקר, תוך כדי נסיעה על כביש 211 דרומה, סמוך למוצב שיבטה, חשה שיאון בתנודות של הרכב אך חשבה כי מדובר בתנודות הנגרמות כתוצאה מסחיבת הנגרר.

אוסי הרגישה כי הנגרר המחובר לרכבה מתנתק מהרכב ועצרה בצד הדרך. אז התברר לה כי שני בני מיעוטים נצמדו לרכבה עם כלי רכב מספר קילומטרים קודם לכן ואחד מהם טיפס על הנגרר, זאת תוך כדי שהיא נוסעת על מהירות של כ-80 קמ"ש. תוך כדי נסיעה ניתק השודד את הכבלים המחברים את העגלה לרכב ולבסוף גם פירק את החיבור הראשי והעגלה נותקה.

לאחר שהבחינה כי הטרקטורון אשר נמצא בעגלה אינו יציב, עצרה בכביש הגישה ליישוב קדש ברנע והבחינה שדלת העגלה נפתחה. אז, שני הבדואים התקרבו אל דלת הרכב, פתחו אותה והוציאו אותה בכח מהרכב. שני התוקפים השכיבו את שיאון על הארץ והיכו אותה לעיני בנה בן ה- 13. לאחר שסיימו להכותה עלו השניים על הטרקטורון ועל הרכב שברשותם ונמלטו מהמקום.

הבוקר התראיינה בתכניתנו "בוקר טוב דרום" אוסי שיאון וסיפרה לנו על המקרה המזעזע אשר פקד אותה, על רגעי האימה ועל ההתמודדות האמיצה בזמן השוד.

להאזנה לראיון המלא: