רשמית: אריאל הרוש חתם ל-3 שנים בהפועל באר שבע

האם הפועל באר שבע מצאה סוף סוף שוער? האלופה החתימה היום (שני) שוער שני תוך חודש, בדמות אריאל הרוש בן ה-30. אחרי שהתקבלה ההחלטה להיפרד רשמית מיאניס אנסטיס היווני, שחתם לפני פחות מחודש, ומאוחר יותר גם מגיא חיימוב הפגוע, שהצפין למכבי חיפה, אריאל הרוש חתם לשלוש שנים בשורות האלופה באמצעות סוכניו רונן וגלעד קצב ויערוך הערב את אימון הבכורה בקבוצה.

הרוש אמר אחרי החתימה: “אני שמח לחזור לישראל ושמח לא פחות ללבוש את המדים של הפועל ב"ש. המועדון עשה שדרוג משמעותי מאוד בשנים האחרונות, ואני בטוח שעם הקהל, האצטדיון המדהים והשחקנים שיש כאן נצליח להמשיך בהישגים ולהגשים חלומות. מבחינתי חשוב מאוד לעבוד קשה, להשקיע הכל ולהחזיר על המגרש. מחכה כבר לאימון הראשון לפגוש את החברים לקבוצה".

הרוש גדל בקבוצת הנוער של בית"ר ירושלים ועלה לקבוצת הבוגרים ב-2008 אחרי שזכה בדאבל עם קבוצת הנוער ורשם חמש הופעות כשוער שני לטברטקו קאלה. שנה לאחר מכן הרוש קיבל את אפודת השוער הראשון וזכה עם הקבוצה בגביע הטוטו. הרוש רשם 170 הופעות במדים הצהובים שחורים עד 2014, אז עזב לצהובים שחורים אחרים, מכבי נתניה, בה שיחק עונה אחת ועבר להפועל תל אביב, איתה ירד לליגה הלאומית ב-2017, כשברזומה שלו 48 משחקים.

בעונה שעברה חתם השוער באנורתוסיס פמגוסטה בה שיחק 36 משחקים. בסיום העונה נבחר כשוער העונה בקפריסין ונכלל בנבחרת העונה. כשוער שני הוא זכה עם בית"ר באליפות ובשני גביעי מדינה. במדי נבחרת ישראל יש להרוש 11 הופעות.

קרדיט: הפועל 'תדיראן' באר שבע