ב"ש – דינאמו זאגרב: גורש ואיינבינדר יחזרו להרכב הפותח

בצל המשבר העמוק ושלל הבעיות המקצועיות והמנטליות, הפועל באר שבע תנסה להתאושש היום (שלישי, 20:00) במשחק הגומלין נגד דינאמו זאגרב, במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות. האלופה הישראלית, מגיעה למפגש מול האלופה הקרואטית בידיעה שרק ניצחון הירואי בהפרש של שישה שערים יעלה אותה לסיבוב הבא ובחדרי חדרים כבר מתכוננים למפגש הקשה מול אפואל ניקוסיה בסיבוב השלישי של הליגה האירופית.

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר ערך הערב את האימון המסכם לקראת משחק הגומלין במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות. לפי התרגול שערך אתמול, יבוצעו מספר שינויים קטנים לעומת ההרכב ששיחק בזאגרב בשבוע שעבר. השינוי המהותי ביותר הוא חזרתו של דודו גורש אל בין הקורות אחרי התצוגה הרעה של יאניס אנסטיס. בחוליית ההגנה ימשיכו לואי טאהא, שיר צדק ואורן ביטון. בנוגע לעמדת המגן הימני, בן ביטון בספק למשחק אחרי שספג מכה חזקה בכתפו במפגש נגד הפועל חיפה באלוף האלופים. דור אלו שהיה אמור להחליפו סובל מקרע במיניסקוס, כך שז'ולייאן סטו שתפקיד בעמדה זו ברוב הקריירה שלו ימלא את מקומו של ביטון באגף הימני, במידה וזה לא ימצא כשיר לקראת השריקה.

ג'ון אוגו ודן איינבינדר ישחקו במרכז הקישור כשלצידם ישחק חנן ממן. בחוליית ההתקפה, טוני וואקמה צפוי לפתוח מחר באגף השמאלי, בעיקר כדי להמשיך את חזרתו לכושר לקראת אפואל ניקוסיה בעוד כשבוע. לצידו של טוני וואקמה ישחקו בן מאור מליקסון ובן שהר.

בענייני פציעות, שחקן שנוסף אתמול לרשימת הפצועים של באר שבע, הוא המגן הימני דור אלו, עבר היום ניתוח בהצלחה במיניסקוס אחרי שהתברר כי הוא סובל מקרע. אלו, עבר אתמול את הניתוח בהצלחה וקיים סיכוי טוב שיעמוד לרשות קבוצה בפתיחת הליגה בעוד כחודש, אולם קיים סיכוי שחזרתו תתעכב מעט ליתר ביטחון. מרואן קבהא, שסבל מכאבים בקרסול בתקופה האחרונה, ערך סיבובי ריצה מסביב למגרש, כמו כן גם חאתם עבד אלחמיד שסובל מפציעה וחזרתו עשוי להתעכב בשבועות נוספים עקב הפציעה בשרירי הבטן שעדיין לא חלפה. גיא חיימוב, ערך אימון בנפרד מיתר הקבוצה עם מאמן הכושר מיכאל ברוש והוא ממשיך בדרישתו להשתחרר מיידית מהקבוצה, אך זה נראה בינתיים רחוק מלצאת לפועל ללא תשלום כספי תמורתו.

הרכב משוער: דודו גורש; בן ביטון (ז'וליין סטו), לואי טהא, שיר צדק, אורן ביטון; ג'ון אוגו, דן איינבינדר, חנן ממן; מאור מליקסון, אנתוני וואקמה, בן שהר.

צילום: בן בודה