מליקסון, יוביל את התקפת ב"ש נגד אלופת קרואטיה

בכר לקראת זאגרב הערב: "בטוחים שאפשר לעשות תוצאה טובה"; גורש יפתח?
הפועל באר שבע סיימה את הכנותיה לקראת המשחק הראשון במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות, הערב (שלישי) ב-21:00 מול אלופת הליגה הקרואטית, דינמו זאגרב.

האלופה הישראלית קיימה את מסיבת העיתונאים המסורתית ולאחריה את האימון המסכם, שנערך באצטדיון הלאומי מקסימיר שבזאגרב. המאמן ברק בכר לא תרגל הרכב, אך יממה לפני המשחק נראה שהוא יבצע לפחות שני שינויים ב-11, לעומת אלה שפתחו בגומלין נגד פלורה טאלין.

אחד השינויים עשוי להיות בעמדת השוער. הרכש יאניס אנסטיס עדיין לא נכנס לעניינים ודודו גורש עשוי להחליפו. בנוסף, לא ברור באיזה מערך ברק בכר יבחר לפתוח, כאשר בבאר שבע שוקלים בכובד ראש לפתוח במערך מעובה של 3 בלמים, בו ישחק ז'וליין סטו לצד שיר צדק ולואי טאהא במרכז ההגנה ויעשה את המעבר לחוליית הקישור במידת הצורך. לחלופין, עשוי סטו לעבות את מרכז השדה ולפתוח בקישור לצד ג'ון אוגו ודן איינבינדר.

כאמור, לפני האימון המסכם אתמול קיימה ב”ש מסיבת העיתונאים בה התייחסו המאמן ברק בכר והבלם לואי טאהא למשחק הקשה נגד מועדון הפאר הקרואטי. בכר התייחס בתחילת מסיבת העיתונאים להצלחה הקרואטית ברוסיה: "במונדיאל ראו איך הייתה הנבחרת הקרואטית הנהדרת, כמובן שאלופת קרואטיה מגיעה עם שחקנים מאוד מוכשרים וזה יהיה משחק מאוד מעניין, מאוד קשה, אבל אנחנו נעשה את ההתאמות שלנו".

על ההיכרות שלו עם דינמו זאגרב: "לפי מה שראינו יש להם סגל מאוד גדול עם תחרות גדולה של שחקנים מאוד מוכשרים. מצד אחד, זו קבוצה שעברה הרבה שינויים בסגל, מכרה שחקנים וצירפה שחקנים חדשים. הם לא שיחקו במשחק רשמי עד עכשיו וזה לא קל להתכונן לקבוצה כזאת. מצד שני אנחנו בטוחים ביכולת שלנו כדי לעשות תוצאה טובה". לגבי הגרלת הסיבוב השלישי: "אנחנו לא מתעסקים בדברים אחרים חוץ מהמשחק".

"דינמו זאגרב קבוצה חזקה", אמר הבלם לואי טאהא. "נתוכנן אליהם כמו שצריך, אנחנו לומדים אותם הרבה יחד עם הצוות המקצועי ואני מאמין שנעשה את העבודה. צריך לפרגן לנבחרת קרואטיה שעשתה במונדיאל משהו מטורף, הכדורגל הקרואטי התקדם בצורה טובה מאוד, אנחנו מודעים לחשיבות המשחק ונבוא מוכנים. ננסה לעשות תוצאה טובה כדי להעביר את ההכרעה לטרנר עם הקהל שלנו שם יש לנו יתרון".

הרכב משוער: דודו גורש (יאניס אנסטיס), בן ביטון, לואי טאהא, שיר צדק, אורן ביטון, ז'וליין סטו (חנן ממן), דן איינבינדר, ג'ון אוגו, חן עזרא, מאור מליקסון ובן שהר.

צילום: בן בודה