הפועל ב"ש ממריאה לזאגרב, וואקמה ובן בסט נרשמו

הפועל באר שבע תחל היום את המסע לבירת קרואטיה זאגרב, זאת לקראת המשחק הראשון במסגרת הסיבוב השני במוקדמות ליגת האלופות.
ג'ון אוגו וטוני וואקמה שני הניגרים של הפועל באר שבע שמרחף מעליהם סימן שאלה באשר להמשך דרכם מעבר לעונה הנוכחית, המריאו לקרואטיה אחרי שבמשחק הראשון באירופה נעדרו – וואקמה בגלל פציעה בקרסול ואילו ג'ון אוגו בשל חופשת המונדיאל. וואקמה חזר ביום שישי האחרון לאימונים מלאים בקבוצה והוא עשוי לקבל דקות ראשונות במשחק ביום שלישי.

לא מעט שחקנים נשארו בישראל בזמן שרוב שחקני באר שבע עושים את הדרך לבירת קרואטיה. גיא חיימוב, מוחמד גדיר שאינם בתוכניות של המועדון יישארו בארץ ואליהם מצטרף גם עמרן אלקרינאווי שיצא לעונת השאלה נוספת. גיא מלמד, מרואן קבהא, חאתם עבד אלחמיד ודור אלו עדיין פצועים, לא ימריאו יחד עם חבריהם וישארו בבאר שבע כדי לקדם את החלמתם. מי שימריא במקום דור אלו הוא הבלם מתן אוחיון שיכול לשחק במספר עמדות בהגנה.

הרכש הטרי, עדן בן בסט, נרשם לצמד המשחקים נגד דינאמו זאגרב והוא עשוי לקבל דקות בכורה במדים האדומים של הפועל באר שבע. בקבוצה מספרים על קליטה מהירה בקבוצה מצידו של בן בסט וכי מאמינים שיוכל להוסיף המון בחלק ההתקפי.

תומאש פקהארט, מאוכזב ממעמדו בעקבות צירופו של חלוץ נוסף לסגל. החלוץ הצ'כי מעוניין לחזור לשחק ביוון וסוכנו מנסה למצוא לו קבוצה שתוכל לעמוד בחלק משכרו הגבוה. כפי שדיווחו ביוון אתמול (שבת), פאנאתינאייקוס מעוניינת בשירותיו אך יתקשו לעמוד בשכרו ומעבר כזה יצא לפועל רק אם אלונה ברקת תשתתף בשכרו.

כך או כך, מחר (שני) תדע האלופה הישראלית את היריבה האפשרית בסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות (במידה ותעבור) ואת היריבה האפשרית בסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית (במידה ותודח). היריבה הקשה ביותר על הנייר היא רד בול זלצבורג של הכוכב הישראלי מונאס דאבור, כמו כן באר שבע תוכל לקבל את סלטיק, לגיה ורשה, אסטנה, קארבח או לודוגורץ – במידה ואלו, הנחשבות כפייבוריטיות, יעברו את יריבותיהן בשלב הסיבוב השני. במידה ובאר שבע תודח ע"י האלופה הקרואטית, היא תיהיה מדורגת בסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית ותזכה לקבל יריבה נוחה.