סערת המשחק מול ארגנטינה: "הממשלה הופכת את ה-BDS לארגון חשוב"

יממה לאחר הביטול שאכזב את מדינת ישראל, הסערה סביב אי-הגעתם של לאונל מסי ונבחרת ארגנטינה לארץ מסרבת להישכח. בעוד אנשי משרדה של שרת התרבות והספורט, מירי רגב, תולים את סיבת הביטול באיומי הטרור, כהגדרתם, שהופנו כלפי לאונל מסי, משפחתו ושחקני הנבחרת, ישנם גורמים שגורסים כי הביטול נובע דווקא בגלל השרה עצמה.

אחד מהם הוא חבר הכנסת יואל חסון (המחנה הציוני). בראיון הבוקר לתכניתנו 'בוקר טוב דרום', טען חסון כי ממשלת ישראל היא זו שהופכת את ה-BDS לארגון חשוב. לדבריו: "הגורמים שרוצים לפגוע במדינת ישראל תמיד היו ותמיד הפסידו. אף אחד לא שמע וידע עלייהם. לפי כל המדדים, תנועת ה-BDS בדעיכה מוחלטת. סוגרים בפניה דלתות ברחבי אירופה, בארצות הברית ובמקומות אחרים. מי שמרים אותה מחדש והופך את זה לנושא זה אנשים כמו מירי רגב והממשלה הזאת"

ח"כ חסון לא חסך בביקורת ישירה מול השרה רגב: "יש כאן תופעה שכל אירוע ממלכתי הופך לאירוע אישי, זה או מירי רגב או כלום. היא מנהלת את האירוע, מה זה הדבר הזה? ממתי שר הוא מפיק אירועים? עשו כאן 70 שנה אירועים ממלכתיים והשרים לא היו במרכז העניין. הכל הופך להיות הון פוליטי והצגה אישית. היא מכנסת מסיבת עיתונאים, אפשר לחשוב שהיא מודיעה על הפצצת כור".

הבוקר בתכניתנו התארח ראש המועצה האזורית ערבה תיכונה, אייל בלום, שהצטרף לאכזבה מביטול המשחק וגילה כי למועצה שלו הוקצו כ-50 כרטיסים שהיו אמורים להיות מחולקים לבני הנוער המאושרים שרצו להגיע למשחק שתוכנן להתקיים במוצאי השבת בירושלים.

להאזנה לראיון המלא: