אלקרינאווי, ביטון וגמון זומנו לפתיחת האימונים של הפועל באר שבע

בזמן שרוב שחקני הקבוצה מנצלים את הפגרה הקצרה ונופשים בחו"ל, בבאר שבע ממשיכים בהכנות לקראת העונה הבאה. לקראת פתיחת האימונים של עונת 2018/19, המושאלים הבכירים של הפועל באר שבע, עמראן אלקרינאווי, עמית ביטון ונועם גמון קיבלו זימון לאימון הראשון שיתקיים ב-13 ביוני.

בבאר שבע עקבו אחר השלושה בעונה האחרונה ובצוות המקצועי רוצים מאוד לתת להם הזדמנות כדי להוכיח את יכולתם למרות הסגל עמוס הכוכבים. עמראן אלקרינאווי ועמית ביטון שפתחו את העונה האחרונה בצורה טובה, מחזיקים בחוזה ארוך טווח ובמקביל הם זוכים להתעניינות רבה ממספר קבוצות בליגת העל. המגן הימני נועם גמון, הרשים מאוד בעונתו הראשונה בבוגרים במדי הפועל עפולה מהלאומית והוא עשוי להתקדם בעונה הבאה לליגת העל. הפועל חדרה מעוניינת בגמון ובעקבות העובדה שיש לברק בכר שני מגינים ימניים בכירים, הוא עשוי לאחד כוחות עם ניסו אביטן מאמנה של העולה החדשה המכיר היטב את גמון עוד מימיו במחלקת הנוער של הפועל באר שבע.

השוער הוותיק דודו גורש צפוי להמשיך בבירת הנגב גם בעונה הבאה. גורש, סיכם כמעט את כל תנאיו לעונה הבאה ועם חזרתו מחופשה בחו"ל בעוד כשבוע וחצי הוא יחתום רשמית. גורש, אינו מתכנן לפרוש בסיום העונה הבאה ובסביבתו מעריכים שיש לו לפחות עוד 3 שנים לתרום כשוער בליגת העל.

קרדיט: בן בודה