ב"ש חייבת ניצחון: ממן ומליקסון יחזרו להרכב

האלופה, תתארח הערב (ראשון, 20:00) שוב בקריית שמונה, הפעם במסגרת הליגה, כששאגות השמחה של שחקני הקריה מיום רביעי האחרון עדיין מהדהדים. בהפועל באר שבע ינסו להתאושש ולחזור אל מסלול הניצחונות.

"אלו היו ימים לא פשוטים" אמרו בקבוצה, "האירועים שבאו אחרי ההדחה היו מטלטלים. השחקנים הראו רצון לצאת מחוזקים אחרי כל הבעיות שהיו בהפסד הזה בגביע, אבל הם יודעים טוב שזה לא הזמן לדבר, אלא רק על כר הדשא. נבוא מרוכזים וחדורים כדי לחזור עם הניצחון מול קבוצה איכותית שראינו כמה היא מסוכנת".

אתמול (שבת), קיים ברק בכר את האימון המסכם שהיה קצבי וכהרגלו לא תרגל הרכב. בכר הקרין במהלך סוף השבוע לשחקניו מספר קטעי וידאו ובהם הדגיש את חשיבות עבודת ההגנה בכל איזור במגרש, כדי להמנע מאותם שטחי פנויים שאפשרו לשחקני קריית שמונה להביך את ההגנה הטובה בליגה פעם אחר פעם במפגש האחרון. הצוות המקצועי הזהיר מפני המהירות של נייג'ל הסלביינק שניצח על ההעפלה כשכבש שני שערים לרשת של דודו גורש בצמד משחקי רבע הגמר.

בכר, מתכנן מספר שינויים לעומת ההרכב שאיתו פתח ביום רביעי. תחילה, מיחאי קורהוט, מתן אוחיון, מוחמד גאדיר וטוני וואקמה ייעדרו בגלל פציעות. האחרון, שסובל במשחקים האחרונים מפציעה בקרסולו, ממשיך לעבור טיפולים כדי שיוכל לכשירות מלאה. כזכור, אצל האלופה התקבלה החלטה שלא לשתף את הניגרי כשאינו כשיר ב-100% לאור יכולתו המוגבלת. בנוסף, דן איינבינדר ייעדר בשל עונש צהובים ובן ביטון ייעדר בעקבות ההשעיה שקיבל לאחר האסיפה ביום רביעי. גם מרואן קבהא בספק אחרי שעדיין חש עדיין כאבים חזקים המגבילים את תנועתו. דור אלו, מאור מליקסון וחנן ממן צפויים לשוב ל-11.

מיגל ויטור, שעשוי לפתוח בהרכב אחרי חודשיים, אמר לפני המשחק: "שיחקנו נגד עירוני קריחת שמונה לפני שלושה ימים, ראינו שמדובר בקבוצה עם איכויות. ידענו זאת גם לפני, התכוננו טוב למשחק אבל לצערנו הדברים לא הסתדרו ולא שיחקנו כמו שרצינו ואנחנו יודעים שמדובר ביריבה חזקה. כרגע אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו ולהשתפר הרבה. אני מקווה שבמשחק הבא נראה שינוי בגישה שלנו ונהיה יותר טובים".

בנוגע לשינוי הגישה אחרי האסיפה הסוערת ביום חמישי: "היתה לנו פגישה בין השחקנים ודיברנו על כמה דברים שאנחנו צריכים לשפר, האחריות היא עלינו שאנחנו לא עושים את הדברים כמו שצריך. כרגע הכי חשוב הוא המנטליות, אנחנו צריכים להשתנות, להיות יותר אגרסיביות על המגרש ולנצח קרבות על כל כדור. במשחק האחרון הפסדנו כל דו קרב, זה קשור למנטליות של השחקנים ולא אם אתה משחק כדורגל טוב או לא. אנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות ונקווה שנעשה זאת כבר במשחק הערב".

הרכב משוער: גיא חיימוב; דור אלו, חאתם עבד אלחמיד (מיגל ויטור), לואי טאהא, אורן ביטון; מרואן קבהא (מהראן ראדי), ג'ון אוגו, חנן ממן; מאור מליקסון, גיא מלמד (ניב זריהן), בן שהר (תומאש פקהארט).