בבאר שבע לא מקלים ראש בלוגאנו, איינבינדר ומליקסון יחזרו ל-11

הפועל באר שבע סיימה אתמול (רביעי) את ההכנות האחרונות לקראת המשחק הראשון בשלב הבתים של הליגה האירופית מול לוגאנו השוויצרית (חמישי, 22:05). חניכיו של ברק בכר סיימו אתמול את האימון המסכם שהתנהל באווירה נינוחה מאוד ומיד בסיומו נסעו לבית המלון באשקלון. האלופה, תפתח הערב את הופעתה השנייה ברציפות במפעל השני בחשיבותו והיא תשמח לפתוח אותו בניצחון כמו בפתיחת הקמפיין אשתקד.

את הימים האחרונים ניצלו אנשי הצוות המקצועי של הפועל באר שבע ללמידה אחר שחקני המפתח של השוויצריים. הדגש ניתן בעיקר לקשר האיטלקי-ארגנטינאי כריסיטאן לדסמה והחלוץ השוודי אלכסנדר גרנט. גרנט בן ה-31, נכנס העונה למשבצת של ארמאנדו סאדיקו שהיה בתחילת החלון מועמד להפועל באר שבע ומכבי חיפה.

שחקן נוסף שזוכה לתשומת לב בבאר שבע הוא המוציא לפועל של לוגאנו, דוידה מאריאני הקשר שבישל עד כה 4 שערים וכבש אחד. מריאני לא שיחק בשני המשחקים האחרונים בשל פציעה בקרסולו, הגיע עם הקבוצה לישראל וכשירותו תיבדק באימון המסכם או בסמוך למועד המשחק הערב. בבאר שבע מודעים לעובדה שלוגאנו נחלשה לעומת העונה שעברה, אך לא מקלים ראש ביריבה השוויצרית. "באצטדיון שלנו אנחנו רוצים ויכולים לנצח כל קבוצה, לוגאנו קבוצה חזקה, אירופאית קלאסית, ממושמעת טקטית ואנחנו נצטרך להיות זהירים מאוד" אמר גורם במועדון.

המאמן ברק בכר לא צפוי לערוך שינויים גדולים והוא צפוי לפתוח בהרכב הכי חזק שעומד לרשותו. המגן הימני, דור אלו, צפוי לערוך הופעת בכורה בהרכב הפותח במסגרת אירופית לאחר פציעתו של בן ביטון במשחק הנבחרת נגד מקדוניה. הקשרים דן איינבינדר ומאור מליקסון, שלא פתחו במשחק הליגה האחרון נגד הפועל אשקלון, צפויים לחזור להרכב.

צילום: האתר הרשמי של הפועל תדיראן באר שבע

החלוץ אליניב ברדה, שחש התכווצות בשריר הירך האחורי בחימום דקות ספורות לפני פתיחת המשחק נגד הפועל אשקלון, לא יהיה מחר בסגל המשחק. ברדה, ערך שלשום אימון מלא ולאחר האימון המסכם שנערך הערב הוחלט שלא לסכנו. מנגד, בן שהר ערך אימון מלא וקיים סיכוי סביר שיכלל בסגל.

בבאר שבע הודיעו כי נשברה כמות המיני מינויים שנמכרו מהעונה שעברה, יותר מ-12,000 מנויים כבר נמכרו וכרטיסים בודדים נפתחו בשעות הערב למכירה עבור הקהל הרחב. בבאר שבע מאמינים שאצטדיון טרנר יהיה מלא. צוות צרפתי ישפוט מחר את המשחק, שינוהל על ידי השופט הראשי טוני שאפרו.

צילום: מרטין גוטדאמק

הרכב משוער: גיא חיימוב; דור אלו, לואי טאהא (חאתם עבד אלחמיד), שיר צדק, מיחאי קורהוט; מהראן ראדי, ג'ון אוגו, דן איינבינדר; טוני וואקמה, מאור מליקסון; תומאש פקהארט.