חמישי ב-16:30: הפועל ב"ש נגד ספליט ישיר ברדיו דרום

הפועל באר שבע ממשיכה להתכונן למשחק הגומלין ביום חמישי הקרוב (16.30, אצטדיון‪ GSZ בלרנקה) מול ‪ RNK ספליט הקרואטית. המשחק הזה יועבר בשידור ישיר ברדיו דרום החל מהשעה 16.15.
אחרי ההפסד 2:1 בקרואטיה בקבוצה מבירת הנגב מאמינים שיכולים להפוך את התוצאה בגומלין ולדלג לסיבוב השלישי כדי לפגוש את צ'רנומורץ אודסה האוקראינית.
IMG_161222709675027
קשר הרכש מאור מליקסון שפתח על הספסל במשחק הראשון תורגל הבוקר (שלישי) בהרכב הפותח וצפוי לפתוח ב-11 לראשונה בקדנציה השנייה שלו במועדון. מליקסון שחוזר בהדרגה לכושר משחק מלא יחליף את דובב גבאי כשאלישע לוי מאמין שיעשה את ההבדל מול הקבוצה העיקשת מקרואטיה.

המאמן שעדיין מתלבט בין אביתר אילוז לבן ביטון בצד ימין של ההגנה שם את הדגש על משחק מסודר ומעברים מהירים בין הגנה להתקפה. בנוסף, ביקש המאמן להיזהר מהמצבים הנייחים של היריבה.

למרות שגבאי יהיה החלוץ היחיד על ספסל האדומים במשחק, יוסף אבו לאבן הצעיר לא נכלל בסגל ולא ימריא עם הקבוצה גם ללרנקה. אבו לאבן בן ה-21 ששיחק בהשאלה ברמת השרון בעונה החולפת מבוקש בליגת העל ונפגש עם המנכ"ל אסי רחמים וביקש להשתחרר מהקבוצה. תומר סוויסה וקובי דג'אני שלא נמצאים בתוכניות המקצועיות לא ימריאו לקפריסין וממשיכים לחפש קבוצה אחרת.

‫מחר (רביעי) בבוקר תמריא הקבוצה לקפריסין שם תערוך שני אימונים כולל אחד בשעות הערב באצטדיון שוב יתקיים המשחק. בקבוצה מאמינים שלמרות ההפסד הדרמטי במשחק הראשון ניתן להפוך את התוצאה ולנצח את הקרואטים בגומלין.
.