ברדה: העונה אנחנו בשלים יותר לתואר, מגיע לבכר קרדיט

זו השנה השלישית ברציפות שהפועל באר שבע היא קבוצת צמרת לגיטימית אבל העונה, בניגוד לשנתיים הקודמות, לא מפחדים במועדון לכוון לאליפות. הניצחון אמש (ראשון) 0:2 על מכבי נתניה שהושג במקום שמסורתית לא מטיב עם הקבוצה מבירת הנגב, היה עוד שלב בדרך למטרה.
חניכיו של ברק בכר רושמים ארבעה ניצחונות רצופים (במהלכם כבשו 13 שערים) ושומרים על פסגת הטבלה. הקפטן אליניב ברדה שממשיך לקבל שבחים כבש 6 שערים בארבעת המשחקים האחרונים ונמצא באחת התקופות הטובות ביותר בקריירה שלו.

צילום: בן בודה
צילום: בן בודה

ברדה התייחס לכושר שבו הוא נמצא מעט לפני יום הולדתו ה- 34 ואמר: "אני לא מסתכל על תאריך לידה או תעודת זהות ואני גם לא מסתכל על סטטיסטיקה אישית. הכי חשוב זה שהקבוצה מנצחת. אני מקבל כדורים נהדרים מהחברים ובעיקר נהנה מכושר מצוין של מאור מליקסון".
הרגע מרגש במשחק היה כשקיבל מחיאות כפיים גם מאוהדי היריבה כשהוחלף: "לא שמתי לב לזה אבל עכשיו כשזה נודע לי זה ממש מצמרר. הייתה לי תקופה כזאת גם בגנק וזה עניין של תפקוד כי היום אני משחק בעמדה קדמית יותר".
על התפקוד השונה היחס לשנים האחרונות אמר: "בשנתיים האחרונות הקרבתי באהבה למען הקבוצה ושיחקתי יותר בקישור. מגיע לברק בכר קרדיט על האמון שהוא נותן לי ואני מנסה להחזיר לו על זה במגרש".

על הסיכוי לזכות באליפות: "כל שנה אנחנו מנסים ללכת עד הסוף. היינו קרובים בשתי העונות האחרונות אבל נגמר לנו הדלק והשנה יש סגל יוצא מן הכלל טוב ואנחנו בשלים מבחינה מנטאלית ומקצועית ללכת עד הסוף. בכל מקרה יש לנו עוד עבודה קשה".
על העובדה שהוא מסיים חוזה בתום העונה ובהתייחס לשאלה אם ימשיך: "כדורגל זה דבר נזיל ואני אחכה לקבוצה שלי. אי אפשר לדעת מה יהיה מחר. המטרה שלי זה רק להיות בריא ומשם אני מאמין שהכול יסתדר".

ברדה כמו חבריו לקבוצה מחכה לחזרת של מאור בוזגלו ובן שהר הפצועים: "הם חיזוק לכל קבוצה והם יכולים לעשות את ההבדל. בינתיים ההרכב רץ ואנחנו נראים טוב אבל תמיד יש מקום לעוד שחקנים טובים".

אופיר דוידזאדה שסובל ממתיחה קלה במפשעה והוחלף לקראת הסיום נמצא בספק למשחק הקרוב מול הפועל חיפה בעוד מתן אוחיון שסובל מפציעה דומה צפוי להיות כשיר. רועי גורדנה התאכזב מכך שלא שותף וירד בתסכול לחדר ההלבשה לאחר שמיעט לחגוג עם הקהל.
שוער הנוער רז רחמים שהיה מעורב בתקרית חמורה עם המאמן שמעון ביטון במהלך המשחק מול בית"ר ירושלים בשבת התנצל ואמר: "הייתי צריך לשלוט ברגשות שלי ולא להגיב בצורה שהגבתי". רחמים יעמוד לועדת משמעת פנימית ועשוי לספוג השעיה.

צילום: בן בודה