יוצאים לדרך: הפועל ב"ש ו-מ.ס. אשדוד ייפתחו את עונת 2021/22

עונת 21/22 תצא הערב (20:30) לדרך במשחק גביע הטוטו בין מ.ס. אשדוד להפועל ב"ש, כאשר המנצחת תעפיל לחצי הגמר והמודחת תנשור למשחקי המיקום על מקומות 5-6.

פותחים עונה. צילום: הפועל "מחסני השוק" באר שבע

על פי התרגול של המאמן רוני לוי, נראה הערב כמה שחקנים חדשים שיערכו הופעת בכורה בהרכב. איעד אבו עביד, אריאל הרוש, איתן טיבי, רועי גורדנה, יוגין אנסה ואיתי שכטר. דור מיכה שערך אתמול אימון שני בקבוצה, ייכלל בסגל ויקבל דקות לפי התפתחות המשחק.

אמנם מיכה מגיע בכושר טוב יחסית, אבל בקבוצה מעדיפים לתת הזדמנות קודם כל לשחקנים שעשו את ההכנה במחנה האימונים וקצת השתפשפו במערך אותו רוצה רוני לוי להנחיל העונה. אביב סולומון לא כשיר ולכן דוד קלטינס שנמצא בדרך החוצה מהקבוצה יפתח כמגן השמאלי, חאתם עבד אלחמיד פצוע בברך ואיתן טיבי יחליפו. רועי גורדנה יפגוש לראשונה את האקסית מאשדוד.

מן הצד השני, אחרי מחנה אימונים "מוצלח ומשמעותי" שהוגדר על פי אנשי הקבוצה, במ.ס. אשדוד רוצים להמשיך את הסטטיסטיקה מול הפועל באר שבע מהעונה שעברה ולהעפיל לחצי גמר גביע הטוטו. בשורות אשדוד יש לא מעט חיסורים ורן בן שמעון יצטרך מעט לאלתר, דבר אחד בטוח – הסגנון של אשדוד יהיה שונה מאוד מהעונה החולפת.

טימוטי אוואני, פהאד באיו וחמודי כנעאן פצועים ולא יוכלו לקחת חלק במשחק הערב. שני הכישרונות הבאים של אשדוד, עוז בילו ושליו הרוש מורחקים ולא יוכלו לקחת חלק גם כן. מי שצפוי לפתוח בהרכב הוא הקשר האחורי הבולגרי, מרטין ראינוב, שמרשים באימונים ולטענת הצוות המקצועי הוא יהיה הברומטר הבא של הקבוצה.