חשד: החנות הפכה לתחנת סמים

סוכן סמוי של המשטרה הצליח לבלום המשך מכירת סמים לבני נוער בישוב מיתר. בעל חנות במרכז המסחרי נעצר בחשד למכירת סמים, כמו גם בחור בן 20, שעבד בחנות סמוכה ונער בן 17.

על-פי חשד המשטרה, בעל החנות, תושב באר-שבע כבן 40, נהג למכור סמים לבני נוער כשהוא משתמש בבני נוער אחרים כבלדרים (שליחים). משטרת העיירות הפעילה סוכן סמוי בחודשים האחרונים שרכש מהחשוד המרכזי במספר הזדמנויות סמים לשימוש אישי. ביום שלישי שעבר, לאחר ביצוע העסקה האחרונה, החשוד נעצר על-ידי בלשי תחנת העיירות. בחיפוש בחנות שלו נתפסו 2 סוליות סם מסוג חשיש שלא לצריכה עצמית. במקביל נעצר נער בן 17 ובחור בן 20 שעבד בחנות סמוכה, שניהם תושבי מיתר, שגם הם מכרו סמים לשוטר במספר הזדמנויות.

עוד נמסר מהמשטרה, כי במהלך החקירה עוכבו מספר נערים תושבי הישוב ששימשו כמתווכים וכצרכנים של החשוד העיקרי. הם שיתפו פעולה במהלך חקירתם ושוחררו בסיום בתנאים.

במהלך חקירתו, הכחיש החשוד העיקרי את המיוחס לו ואילו השניים האחרים קשרו עצמם למיוחס להם. מעצרם של השלושה הוארך אתמול בבית משפט השלום בבאר-שבע ובימים הקרובים יוגש נגדם כתב אישום.

סגן מפקד תחנת העיירות, רפ"ק ליאור זוהר, ציין, כי "מיד עם קבלת הדיווחים אודות סחר בסמים במרכז המסחרי הוחלט על הפעלת סוכן סמוי שאכן הביא לחשיפתו של החשוד המרכזי והרשת אותה הפעיל באמצעות קטינים וכל זאת תחת מסווה של החנות אותה הפעיל במקום".

לשמיעת הראיון המלא עם קצין החקירות והמודיעין בתחנת העיירות, רפ"ק רונן עמרם, בתכניתנו "בוקר טוב דרום" עם רונן הירשלר, לחצו כאן: