גם הוא עוזב? אביתר אילוז עשוי להיפרד מהפועל ב"ש

במקביל למאמצים לסיים איכשהו עם כרטיס לאירופה דרך המקום הרביעי (במידה וחיפה או מכבי תל אביב יזכו בגביע), הפועל באר שבע כבר רוקמת תוכניות לעונה הבאה. הבעלים אלונה ברקת נחושה לבנות קבוצה חזקה ובקרוב תתקיים פגישה עם רוני לוי שיפרוס את התוכניות המקצועיות שלו.

אביתר אילוז. צילום: הפועל "מחסני השוק" באר שבע

ברקת ולוי יודעים שכדי לשדרג את הקבוצה צריכה להיעשות מתיחת פנים משמעותית, אך זה יהיה מסובך נוכח ההיצע הדל שיש בשוק הישראלי. מבחינת השחקנים הזרים התמונה די מתחילה להתבהר. מרסלו מלי ופארליי רוסה לא קיבלו דקות אמש וג'ונתן אגודלו כבר משחק שני ברציפות לא בסגל. חוץ ממלי שמסיים את חוזהו בתום העונה, רוסה ואגודלו מחזיקים בחוזה לעונה הבאה והם ירצו לקבל את כל החוזה ללא ויתורים.

גם בשדרה הניהולית צפויים שינויים מהותיים. המשימה העיקרית והמורכבת ביותר של אלונה ברקת היא מציאת מנכ"ל שייכנס לנעליים הגדולות של אסי רחמים. אחד המועמדים להחליפו הוא אבי כליף, מנהל מחלקת הנוער לשעבר ומפקח מחוז דרום במשרד הספורט.

כליף, שנכח בטרנר אמש, צריך להחזיר תשובה לגבי ההצעה. עוד שם שעלה לאחרונה הוא מנכ"ל תיאטרון באר שבע בעבר וסמנכ"ל תיאטרון הבימה בהווה, אורן אהרוני. כחלק מהשינויים, מנהל הקבוצה אביתר אילוז לא צפוי להמשיך בעונה הבאה מתוך מטרה להתמקד בפרויקט עסקי חדש תחת ניהולו.