מאמר מאת יו״ר מפלגת ישראל ביתנו ח״כ אביגדור ליברמן.

מאת יו״ר מפלגת ישראל ביתנו ח״כ אביגדור ליברמן- "שלטון רע בוחרים אנשים טובים שלא באים לקלפי".

"ישראל ביתנו" היא המפלגה היחידה עם משנה סדורה וסדר יום ברור – אצלנו מילה זו מילה. לא נוותר על תפיסת העולם שלנו בעבור כיסאות ומה שמנחה אותנו הוא העיקרון של חיה ותן לחיות.

לא נסכים להמשך הכפייה הדתית ולבזבוז כספי משלם המיסים על 140 אלף תלמידי ישיבות ואברכים. במקום להתבטל שיצאו לעבוד, זה לא בניגוד להלכה, ההיפך הוא הנכון. הרמב"ם מגדולי הפוסקים שקמו לעם היהודי, שעבד במשרה מלאה, כתב במשנה תורה במאה ה-12 כי: "כל מי שיעסוק בתורה ולא יעשה מלאכה ויתפרנס מן הצדקה, הרי זה חילול השם."

הבחירות האלו הן קריטיות ויקבעו את גורל המדינה לשנים הבאות. הגיע הזמן לשים סוף לשלטון נתניהו והמפלגות החרדיות, שנבחרו בזכות אותם אנשים טובים שלא יצאו להצביע בבחירות האחרונות.

הדרך היחידה להחליף את השלטון ולהקים פה ממשלה ציונית וליברלית שתדאג לציבור הכי מקופח בישראל, שמשרת בצבא, עושה מילואים, עובד ומשלם מיסים, היא ש-1,200,000 איש ואישה מערים עם רוב חילוני מובהק שלא הצביעו במערכת הבחירות האחרונה יצאו להצביע. להישאר בבית ולקטר בסלון בערב שישי לא יוביל לשינוי. גורל המדינה נמצא בידכם.

ערב הבחירות ה-4 אני קורא לכל אחד ואחת מכם ללכת לממש את זכותכם להצביע. זו הדרך היחידה שבה נוכל להחליף את השלטון, ולהפסיק את הכפייה והסחיטה של המפלגות החרדיות.

רק "ישראל ביתנו" גדולה וחזקה תוכל לשנות את סדרי העדיפויות ולהקים קואליציה ציונית וליברלית.

מאת יו״ר מפלגת ישראל ביתנו ח״כ אביגדור ליברמן.

צילום: רונן אקרמן