אחרי פראג, באר שבע רוצה להצליח גם נגד מכבי ת"א

אחרי הניצחון הגדול ביום חמישי 1:3 על סלביה פראג במחזור הראשון של שלב הבתים בליגה האירופית, בהפועל באר שבע כבר מסיימים את ההכנות לקראת המשחק הערב (ראשון, 21:00) נגד מכבי תל אביב. כזכור, המנהלת הקדימה את המפגש בין 2 הנציגות במפעלים האירופיים ממחזור החמישי כדי למנוע עומס בעוד כשבועיים.

כ-100 אוהדי הפועל באר שבע הגיעו אתמול (שבת) לאימון המסכם לקראת המשחק נגד הצהובים והיה נראה שהם מאוד מתגעגעים לחיכוך עם השחקנים שלהם. ארגון האוהדים עודד רבות את השחקנים לאור ההצלחה האירופית עד כה ודחף אותם לקראת המשחק מחר שבעבר היה משחק עונה לכל דבר.

מאמן באר שבע יוסי אבוקסיס שוקל לערוך מספר שינויים קטנים לעומת ההרכב שניצח את סלביה פראג. אבוקסיס מבין כי יצטרך לעשות שינויים כדי למנוע קריסה מצד שחקנים, שלא התאמנו תקופה ארוכה בגלל התפרצות הקורונה וגם מצפה להם לו"ז צפוף במיוחד. תומר יוספי צפוי להחליף את סינטיהו סלליך ב-11, לואי טאהא ושיר צדק מתחרים על המקום בהגנה.

הרכב משוער: אוהד לויטה; אור דדיה, מיגל ויטור, לואי טאהא (שיר צדק), מרוואן קבהא, שון גולדברג; ז'וסואה פשקיירה, מריאנו באריירו, תומר יוספי, אלטון אקולטסה; ג'ונתן אגודלו.

צילום: פרטי
צילום: פרטי