אליניב ברדה לא חש בטוב ופונה לביה"ח ברזילאי, חשש מהפציעה של עמית ביטון

‏במהלך אימון הבוקר שקיימה הקבוצה במסגרת מחנה האימון באשקלון, עוזר המאמן אליניב ברדה לא חש בטוב ועל כן פונה לבית החולים ברזילי כשהוא בהכרה מלאה.במהלך אימון הבוקר שקיימה הפועל באר שבע במסגרת מחנה האימון באשקלון, עוזר המאמן אליניב ברדה לא חש בטוב ועל כן פונה לבית החולים ברזילי כשהוא בהכרה מלאה, כך הודיעו היום (שלישי) במועדון הדרומי. ברדה ערך אימון חזק בחוף יחד אם אנשי הצוות המקצועי והרגיש חולשה. בגלל הרקע הרפואי שלו הוא לא לוקח סיכונים וביקש כשהוא בהכרה מלאה לבדוק שהכול בסדר בבית החולים ברזילי בעיר.

במקביל, דאגה גדולה בהפועל באר שבע בשל הפציעה של עמית ביטון בניצחון 1:3 על סקציה נס ציונה במשחק הכנה. הפציעה של הבלם, שנאנק מכאבים בברכו לקראת סוף ההתמודדות, מדאיגה את הצוות המקצועי והוא צפוי לעבור במהלך בדיקת הדמיה כדי לאבחן האם מדובר בפציעה רצינית. החשש בקבוצה הוא מפגיעה ברצועות הברך או במיניסקוס. "מתפללים שלא מדובר בפציעה חמורה", אמר גורם בבאר שבע.

שחקן נוסף שנפצע במיני מחנה באשקלון הוא תומר יוספי. הקשר הצעיר נפגע שוב בקרסול, באותו אזור בו נפצע לאחר גמר גביע המדינה באמצע יולי. יוספי, שלא היה בסגל אתמול, התבקש על ידי הצוות הרפואי לנוח ללא מגע בכדור עד אמצע השבוע הבא, כך שהוא בספק גדול למשחק נגד דינאמו באטומי בסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית. 

לגבי הניצחון על נס ציונה, אין ספק שבבאר שבע קיבלו דוגמה נוספת לחשיבות הרבה של השחקנים הזרים, שכנראה תהיה קריטית לסגל הצעיר שיש ליוסי אבוקסיס העונה. המטרה של משחק האימון הייתה להחזיר לעניינים את השלושה, ז’וסוואה, אלטון אקולטסה ומיגל ויטור ואין ספק שאיתם הפועל באר שבע נראית אחרת.

בקבוצה מבינים את החשיבות הגדולה לצירוף שחקן קישור זר להרכב, מאחר וז’וסוואה יורד לקבל את הכדורים אחורה יותר, מה שעשה בהצלחה דוד סימאו עד לא מזמן. בבאר שבע מנסים למצוא במגבלות התקציב שחקן שיתאים לסגנון של אבוקסיס, אבל בגלל משבר הקורונה העניין הזה מקשה מאוד. בעניין אחר, לקראת סוף המחנה הלכו בהפועל ב”ש להפיג קצת את המתח ולשחק פוצ'יוולי בים.

קרדיט: הפועל תדיראן באר שבע