הכירו את הלארג'יות

הלארג'יות- הכל על התוכנית החדשה שלנו ברדיו דרום!

אחת טסה להופיע על במות בלונדון, השנייה השתתפה באקס פקטור ישראל. אחת רוקדת, מציירת ומבשלת, השנייה מאמנת כושר. אחת שקטה ורגועה, והשנייה לא יכולה לשבת לרגע. בואו להכיר את הילה עם שלם והדס מהרבן שהולכות להביא לכם את "הלארג'יות" – תכנית הפרסים החדשה של רדיו דרום שעוד לא נשמעה כמותה

צילום: רועי תורג'מן
צילום: רועי תורג'מן

"זה מצחיק. כשהייתי קטנה הייתי לוקחת קסטות, עם טייפ כזה, ומקליטה עליהן. הייתי משחקת אותה שאני כל מיני אנשים, שאני מארחת אנשים, מדברת בכמה קולות. ופתאום הבנתי – בואנה, אני עושה רדיו", נזכרת הדס מהרבן, בת 30, תיכף 31, "באר שבעית אסלית", בשפתה.
הדס תגיש את תכנית "הלארג'יות" שתוכלו לשמוע ברדיו דרום כבר משבוע הבא, יחד עם הילה עם שלם (22). עבור שתי הבנות זוהי תכנית הרדיו הראשונה שהן מגישות, ואם הייתם מספרים להן לפני כמה חודשים שזה מה שיעשו – כנראה שהן לא היו מאמינות לכם. בהמשך הכתבה תקבלו הצצה קטנה לעולמן של השתיים, שאת קולן תוכלו לשמוע בכל יום בין 12:00 ל-14:00.

לומדת להתחספס

צילום: רועי תורג'מן

כשהדס נכנסת לחדר אי אפשר שלא לשים לב. היא אמנם לא גבוהה במיוחד, אבל האנרגיות שהיא מביאה איתה, בנוסף לחזות הצבעונית והמקועקעת, מושכים אליה הרבה מבטים. ומה עוד? מעצבן אותה שלא ישרים איתה "דברו דוגרי, אם באים בסיבוב אני לא מבינה", היא הכי אוהבת לאכול קוסקוס של אמא "רומניה אבל עושה את הקוסקוס הכי מרוקאי שיש", ועד לא מזמן קראה לעצמה תום "שיניתי את השם בגיל 13, כנראה שאף פעם לא הייתי לגמרי שלמה עם עצמי".

היא מעידה שתמיד הייתה פעילה ואנרגטית, והקעקועים שעל גופה מספרים את אהבתה הגדולה למוזיקה. "עסקתי במוזיקה כל חיי, עד לנקודה שהייתה השבר שלי – האקס-פקטור", מגלה הדס, שהשתתפה בתכנית הריאליטי לפני כ-3 שנים.

"קיבלתי שם פצצה ללב. זה הכניס אותי ל'דאון'. לא עשה אותי שמחה יותר או סומכת על המקצוע", היא ממשיכה. "זו הייתה חוויה ממש מעצימה, וכשמעצימים אותך ואחר כך מקטינים אותך זה קשה. אבל צריך לדעת לקבל את זה, זה המשחק. וצריך להיות מחוספס, מה שאני לומדת בחלוף השנים".

בעוד הדס לוקחת צעד אחורה מאהבתה הגדולה, המוזיקה, אמה שהתאמנה בסטודיו, הזמינה אותה להצטרף לאימוני הכושר. "אמא שלי לקחה אותי איתה, וצמחתי לתוך העולם הזה. גיליתי שאין לי רק חלום אחד ואפשר ליצור עוד חלומות, כי חלמתי רק על המוזיקה כל הזמן", היא מתארת. "והבנתי שהספורט והמוזיקה לא סותרים".

בהמשך יצאה הדס לקורס מאמני כושר. "תמיד אמרו לי 'איזה אנרגיה יש לך'. היום אני יודעת לאן לתעל אותה", היא מבהירה. "ואני רואה שאני גם יכולה להעביר אותה הלאה, למתאמנים שלי. הם נהנים ומרוצים, וזה מספק אותי".

All The Way

צילום: רועי תורג'מן

גם כשהילה נכנסת לחדר אי אפשר שלא לשים לב. היא בלונדינית יפהפייה עם תלתלים נפוחים, אבל בשונה מהדס, היא רגועה ושקטה יותר. המוטו שלה זה ללכת עם החלומות "להציב מטרות וללכת אחריהן, פשוט ככה", וכשתהיה גדולה היא רוצה לעשות מוזיקה, ללא ספק "אני שרה בעיקר באנגלית, כותבת באנגלית ועובדת עכשיו על אלבום באנגלית. הכיוון הוא להיות זמרת בחו"ל".

הילה גדלה בבאר שבע להורים צרפתים. "אבי במקור מניס, ואמא נולדה בפריז", היא מספרת. "ההורים מדברים צרפתית, אז אני קצת מבינה, אבל לא מדברת לצערי". מה עוד? היא רקדה במשך 7 שנים, והיא גם מציירת. "אני אדם אמנותי מאוד", היא מגלה. "אבל עם זאת אני גם מאוד מתחברת למדעים, פיזיקה וחלל".

מוזיקאית בנשמה, ונדמה כי הספיקה הרבה ביחס לגילה הצעיר. "גרתי קצת בלונדון, הופעתי בכמה הרכבים שם והכרתי אנשים בשביל להיכנס יותר לתחום. ואז המשכתי את הדרך בתל אביב, שם גרתי שנתיים וחצי", היא מסבירה. בתל אביב עבדה כטכנאית סאונד בתיאטרון, הופיעה, שרה ושיחקה. "מגיל 14 אני מלמדת את עצמי גיטרה וקלידים, בגיל 18 החלטתי שאני הולכת על זה 'ALL THE WAY'. התחלתי להקליט ועכשיו אני עובדת על אלבום, ומקליטה באולפן בבית".

מהחל"ת ומהחד"כ – לרדיו נטו בשביל המאזינים

צילום: רועי תורג'מן

השתיים, בקצב ובאופי השונים שלהן, ממש משלימות ומאזנות אחת את השנייה. הילה, רגועה ומאופקת יותר, והדס נכנסת ועושה רעש ובלאגן. השילוב שלהן הוא הקסם של התכנית. "אף פעם לא היו צמד של שתי שדרניות ברדיו דרום, ואנחנו מכניסות לתכנית את הצבע שלנו", מתארת הילה.

"הלארג'יות", כפי שמרמז שמה, היא תכנית של משחקי שעשועונים, כיף, צחוק והרבה פרסים. "זה לא הולך להיות הקונספט הקבוע של 'צהריים טובים מאזינות ומאזינים…'", מדגישה הילה. "זו הולכת להיות תכנית של אווירה, צחוקים, מלא פרסים למאזינים והרבה כיף. שעתיים של כיף".

"אנחנו באות להרים את מצב הרוח ולפנק את המאזינים. אני לא חושבת שהיה משהו כזה ברדיו דרום, שהוא נטו בשביל המאזינים – רק מעלים אותם למשחקים ומביאים להם כמה שיותר פרסים. בגלל זה אנחנו 'הלארג'יות', באות לפנק", אומרת הילה, והדס מוסיפה: "תשכחו מהרדיו הרגיל, שיחות על אקטואליה, ובואו לצחוק, לצאת מהשגרה הרצינית, וליהנות ממלא פרסים וצחוקים. למה לא להאזין?".

צילום: רועי תורג'מן

"הלארג'יות", רדיו דרום בימי א'-ה', 12:00-14:00, רוצים לעלות לשידור ולשחק איתנו?

סמסו את המילה "הלארג'יות" למספר 072-3909797