יו"ר העבודה-גשר: "מעדיף הכרעה בקלפיות על הכרעה שיפוטית"

יו"ר העבודה-גשר: "מעדיף הכרעה בקלפיות על הכרעה שיפוטית"

קרדיט: ראובן קפוצ'ינסקי

ב-31 לדצמבר יקיים בג"ץ דיון בעקבות עתירה שהוגשה בבקשה לקיים דיון סביב השאלה האם ראש הממשלה בנימין נתניהו יוכל להרכיב ממשלה תחת כתב אישום.

בתוכנית "הבוקר" ברדיו דרום 101.5 הפתיע יושב ראש מפלגת העבודה-גשר, עמיר פרץ ואמר לגבי העתירה כי: "ברור שעדיף הכרעת העם אין שאלה בכלל כי החלטה שיפוטית תמיד תישאר מוטלת בספק, אבל בג"ץ קודם יחווה את דעתו כי מדובר פה בנורמות מוסריות. אני מעדיף הכרעה בקלפיות".

ח"כ פרץ גם התייחס לקריאות לאיחוד עם מפלגות השמאל: "עדיף שכל מפלגה תלך לבד כי אז יהיה יותר מנדטים לגוש. אם מה שאנחנו מציעים לא עובר את אחוז החסימה – אז יכול להיות שאין לנו זכות קיום
מה ז"א? מה מפלגה קמה רק כדי למצוא כל מיני קואליציות ולעבור את אחוז החסימה? היית אומר לי מראש אם תחבור לבן גביר בטוח תעבור את אחוז החסימה אז מה? חלילה לא משווה בין בן גביר למרץ אבל לא יכול להיות שכל הזמן רק שיקולי הישרדות יעמדו על הפרק".

והאם ציפי לבני בדרך לעבודה?
ח"כ עמיר פרץ רומז לחיבור אפשרי: "אני מביא מחר לועידת מפלגת העבודה בקשה להסמיך אותי לנהל מו"מ עם אישים ודמויות שיוכלו לחזק את מפלגת העבודה. כשאקבל את ההסמכה הזו אני אוכל להתחיל לדבר. ציפי לבני היא דמות מאוד חשובה ומוערכת, מערכת היחסים ביננו מערכת יחסים טובה – וודאי אם היתה מחליטה לחזור למערכת הפוליטית. אני לא פוגש אף אחד עד שאקבל את ההסמכה לכך"

להאזנה לראיון המלא: