השר אופיר אקוניס: "אנחנו מזהים אדישות בקרב מצביעי הימין"

שמונה ימים לבחירות 2019 מועד ב', שר המדע והטכנולוגיה, אופיר אקוניס, התראיין הבוקר לרדיו 101.5FM.

השר אקוניס טוען כי אם תומכי הליכוד לא יתעוררו, אזרחי ישראל יקומו ב-18.9 לממשלת שמאל. "כרגע אנחנו מזהים אדישות גדולה בקרב מצביעי הימין בכלל והליכוד בפרט" אמר השר והמשיך "הדבר הזה יעניק יתרון נוסף בספירת הקולות למפלגות השמאל ולסיעה הערבית המשותפת, שהודיעה בעצמה שהיא תהיה חלק מן הקואליציה הזו".
על סערת החוק המצלמות, שלפי שעה נראה שלא יעבור, אמר: "השופט מלצר דחה את הצעת הפשרה שהוא עצמו ניסה לגבש. אם לחבר הכנסת דוד ביטן יש עוד הצעה לפשרה, עוד לא דווח לנו עלייה. אני לא פוחד מחוק המצלמות. מי שפוחד מהחוק הזה – יש לו מה להסתיר".

השר אקוניס יגיע היום להשקת מרכז 'דיגיטלי' באופקים. מדובר בבית למדע וחדשנות בקהילה שם יוכלו תושבי אופקים, נוער, מבוגרים וגיל הזהב, לקבל קורסים ללא תשלום במגוון רחב של נושאים בתחום המחשוב, האינטרנט והרובוטיקה. המרכז יציע קורסים המיועדים גם ל"מתקדמים" (בעלי ידע מוקדם במחשבים) כדוגמת בניית אתרים או רובוטיקה, וגם קורסים בסיסיים להכרת המחשב עבור אוכלוסיות שמעולם לא נכנסו לאינטרנט או שכלל לא מכירים את פעולות המחשב, לדוגמא הכרת התוכנות וורד, פאוור פוינט, אקסל, מערכת הפעלת ה- outlook ועוד.

להאזנה לראיון המלא: