ילדי עוטף עזה בביצוע מחודש לשיר הילדים המוכר: "א – אש, ב – בלון, ג זו גדר גדולה"

ילדי עוטף עזה בביצוע מחודש לשיר הילדים המוכר והאהוב, אשר הותאם למציאות הקשה בה הם חיים: אתמול התפרסם סרטון בו מופיעים ילדי עוטף עזה ושרים את שיר ה- א'-ב' המוכר, בגירסא שלהם המשלבת מושגים מעולמם של ילדי הדרום.

הסרטון נראה כמו כל קלטת ילדים מוכרת, אלא שבמקרה זה שינו הילדים את המילים וסיפרו על מצוקתם. כך למשל הם שרים: "א'- אש, ב' בלון, ג'- זו גדר גדולה, מהי ד' ? זוהי דלת, רק הפעם של ממ"ד". בסרט משתתפים ילדים בגילאי 7-11, כשמטרתו היא לחשוף לציבור הרחב עד כמה שונות שנות הילדות בין ילדי עוטף עזה ליתר הילדים בישראל, ולקדם את הדרישה לאפשר לאותם ילדים לחיות חיים נורמאליים.

צילום מסך מתוך סרטון המחאה (באדיבות רוזנבאום תקשורת, KOG ופרויקט לניצחון ישראל)

הסרטון הופק ע"י הפרויקט לניצחון ישראל אשר מוביל בשבועות האחרונים קמפיין הקורא לממשלת ישראל הנכנסת להגיע להכרעה מול החמאס והפסקה של המדיניות הפייסנית של ממשלות ישראל מול הסרבנות הפלסטינית. בתכניתנו "בוקר טוב דרום" שוחחנו עם סיגלית מאור ובתה, מיכל בת ה-9, שתייהן תושבות שדרות. מיכל השתתפה בקליפ וסיפרה לנו על החוויות ועל המציאות הקשה בה היא חיה מאז שנולדה.

להאזנה לראיון המלא:

לצפייה בקליפ המלא שהופק על ידי רוזנבאום תקשורת, KOG ופרויקט לניצחון ישראל:

״א'- אש, ב- בלון, ג- זו גדר גדולה". עצוב וכואב: שיר המחאה של ילדי עוטף עזה לקראת פתיחת שנת הלימודים בעקבות ירי הטילים הבלתי פוסק על יישובי הדרום.

פורסם על ידי ‏הפרויקט לניצחון ישראל‏ ב- יום שני, 26 באוגוסט 2019