חלם: המשטרה סגרה את דירת הנפטרת למשך שבוע, השבעה נערכה ברחבת הבניין

כבר שבוע שהמשטרה משאירה דירה סגורה לאחר אירוע טראגי בב"ש. המשפחה נאלצה לקבל ניחום אבלים בקומת העמודים של הבניין.

לפני כשבוע הלכה לעולמה תושבת באר שבע בשנות ה-20 לחייה ,אם לילדה בת 5. בזמן האירוע המשטרה הגיעה למקום, ולקחה את מפתחות הדירה. מאז במשך שבוע הדירה עומדת ריקה בזמן שהמשפחה נאלצה לערוך את ניחום האבלים בקומת העמודים בבניין. לטענת המשפחה אף שוטר לא בא לבצע פעולות חקירה בדירה במהלך השבוע שחלף.

בראיון הבוקר לתוכניתנו 'בוקר טוב דרום' סיפר עו"ד דותן טנא, חבר המשפחה כי "לסגור בית לשבוע למשפחה זה לא מקובל. חלף שבוע, המשפחה ישבה את השבעה מתחת לבניין, בחום הלוהט והכי חמור שהמשטרה לא טרחה לנמק ולא דאגה לשלוח נציג". עוד הוסיף כי "רק אחרי שהתחלנו לערב את כלי התקשורת, פתאום המשטרה התעוררה, פתאום היא טוענת שהיום היא תבצע עוד כמה פעולות, פתאום איפשרו להם להוציא בגדים"

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה:
"משטרת ישראל חוקרת בימים אלו את נסיבות מותה המצער של האישה ז״ל. מיד לאחר המקרה הועברה גופתה למכון לרפואה משפטית לקבלת חוות דעת ובמקביל מבוצעות מגוון פעולות חקירה נוספות בכדי להגיע לחקר האמת. במקביל המשטרה עירבה את מחלקת הרווחה בעיר ע״מ למצוא סידור הולם לבני המשפחה. סגירת בית המשפחה בה מצאה האשה את מותה לצורך החקירה בוצע בהתאם להנחיית הפרקליטות והמשטרה פועלת על מנת להשלים את כל הפעולות הנדרשות על מנת לאפשר את חזרתם של בני המשפחה כבר מחר בשעות הבוקר.
אנו משתתפים בצערם של בני המשפחה על אובדנם"

להאזנה לראיון המלא: