ח"כ אביגדור ליברמן: "כל מה שנעשה אתמול זה כדי לא להרגיז את חמאס"

שקט מתוח. כך ניתן להגדיר את הבוקר שעובר על תושבי הדרום. ב-24 השעות האחרונות נערכו בצה"ל לתגובה קשה נגד ארגון הטרור חמאס, זאת לאחר פגיעה ישירה בבית בשרון – מרחק של כ-120 קילומטר מרצועת עזה(!)

לצד הפסקת עבודות חקלאיות וסגירות צירים בעוטף עזה, נערך גיוס מצומצם של אנשי מילואים. כול הפעילויות החינוכיות והקהילתיות הופסקו עד לשעה 16:00 ואכן לקראת 18:00 החלה תקיפת צה"ל. בתגובה, אזעקות נשמעו מעוטף עזה ועד נתיבות.

נכון לעכשיו, שני הצדדים שומרים על הפסקת אש החל מ-4:00 לפנות בוקר. בתכניתנו "בוקר טוב דרום", שהוקדשה כולה לסיקור המצב המתוח, טען יושב ראש מפלגת "ישראל ביתנו", חבר הכנסת אביגדור ליברמן, כי מדיניות ממשלת ישראל רופסת והיא מתפרשת ככניעה לטרור.

"זה ייגמר בכניעה לטרור ובפשיטת רגל מוסרית וביטחונית" אמר ליברמן והמשיך "כל מה שנעשה אתמול זה כדי לא להרגיז את חמאס ולהישאר בכללי המשחק שהם מכתבים. אם יש פגיעה ישירה של רקטה בבית בשרון, מפסיקים את הביקור הממלכתי של ראש הממשלה בוושינגטון ומשביתים לימודים. אבל כשיש פגיעה ישירה בבית בשדרות? זה במסגרת כללי משחק" התרעם מי שהיה בעבר הלא-רחוק שר הביטחון.

ליברמן דיבר על התקופה בה הוא החזיק בתיק הנחשק: "אני ניסיתי לשנות את המצב הביטחוני וכשראיתי שזה לא הולך לקחתי אחרית והתפטרתי. בחודש יולי האחרון היה לי עימות חריף עם ראש הממשלה. אני סברתי שהיה צריך לצאת למבצע רחב ולפגוע בכל ראשי הטרור ולהשמיד את תשתיות הטרור האמתיות. מה שהותקף אתמול ובמהלך הלילה זו רק פירוטכניקה"

להאזנה לראיון המלא: