ערד זכתה בפרס החינוך היישובי לשנת 2018

שמחה גדולה בעיר. שר החינוך, נפתלי בנט, הודיע לראש עיריית ערד, ניסן בן חמו, כי עירו זכתה בפרס החינוך היישובי לשנת 2018. יחד עם ערד זכו בפרסים דומים עוד מספר מועט של מועצות וערים ברחבי הארץ.

הפרס ניתן כהוקרה על איכות ומצוינות, והוא פועל יוצא של השקעה מיוחדת בקידום מערכת החינוך הפורמאלי והבלתי פורמאלי. כמו כן, במסגרת הזכייה בפרס, יוענק לכל אחת מהרשויות פרס כספי בסך 100 אלף שקלים, אשר יושקעו בפרויקט חינוכי ברשות.

השר בנט נימק את החלטתו: "העיר ערד מספר 1 במדינת ישראל בתחום החינוך. מגיעה תודה ענקית לכל צוותי ההוראה, לכל המורות והמורים הגננות, המנהלים, היועצות, המנהלות, לראש העיר ולכל אגף החינוך בעיר. זכיתם בגלל שאתם גם מזנקים בהישגים. בחמש יחידות מתמטיקה, באנגלית, במדעים, אבל לצד זה אתם גם מזנקים בצד הערכי של להנחיל ערכים לילדים שלנו. ערכים של אהבת הארץ, ערכים של כבוד אחד לשני, ערכים של כבוד לאבא ואמא ולמורים, ערכים של קבלת השונה מאיתנו והשילוב הזה, של הישגים יוצאים מן הכלל, עם ערכים ואהבת הארץ והעם והמדינה, זה השילוב המנצח ולכן תושבי ערד יכולים להיות מאוד מאוד גאים. היום אתם על המפה בתחום החינוך! "

הבוקר בתכניתנו "בוקר טוב דרום" שוחחנו עם ראש עיריית ערד, ניסן בן חמו. להאזנה לראיון המלא: