ניסן בן חמו: "לא אתן לאף אחד למכור את ערד בעד שום הון שבעולם"

שר השיכון והבינוי לשעבר יואב גלנט וסגן שר הבריאות יעקב ליצמן דרשו מראש העירייה ניסן בן חמו להעביר תקציב, שנועד לפיתוח העיר, לבניית יחידות דיור לחרדים- כרבע מיליארד שקלים עבור פיתוח תשתיות ופרויקטים שונים בעיר- אך בן חמו סרב וטען כי "לא יחרוץ את גורל העיר", לדבריו.

בתוכנית הבוקר ברדיו דרום האשים ראש עיריית ערד ניסן בן חמו את שר השיכון והבינוי לשעבר יואב גלנט, ואת סגן שר הבריאות יעקב ליצמן כי ניסו לסחוט אותו כדי שיעביר כספים לטובת קהילת אנשי גור שהגיעו לעיר ואמר "לצערי הרב הכסף אמנם לא עבר, אבל בראיה ארוכת טווח, לא אתן לאף אחד למכור את העיר הזו בעד שום הון שבעולם".

בנוסף, התייחס בן חמו לפניה שלו ושל ראשי רשויות נוספים אל ראש הממשלה בעקבות בקשתו של הרמטכ"ל אביב כוכבי להקפיא את מעבר קריית המודיעין דרומה ואמר די לסחבת "זה נדחה כל פעם בחמש שנים. ב-2015 אמרו ב-2020 ואח"כ אמרו 2025, ועכשיו אומרים בכלל לא. מישהו צריך לקחת את המושכות לידיים"!

השר גלנט מסר בתגובה:
"הטענות המדוברות משוללות כל יסוד. כלל ההחלטות במשרד התקבלו בהתאם לנהלים המקובלים ובכפוף לאישור היועץ המשפטי של משרד הבינוי והשיכון".
מטעמו של סגן השר ליצמן נמסר:
"מדובר בשקרים ודברי הבל שאינם ראויים כלל להתייחסות. מי שניסה לפגוע בערד זה ראש העיר שבפגישה עם ליצמן ניסה להתנות תקציבים לתושבים החרדים בתנאי שלא ימשיכו לבוא לגור בערד. ליצמן סייע לערד במהלך השנים ולטענות ההזויות הללו אין כל שחר"

להאזנה לראיון המלא: