רוביק דנילוביץ: "ממשיך לשרת את המדינה מהנגב"

אתמול (שלישי) פורסם "קול קורא" להקמת בית חולים בעיר באר שבע ע”ש שמעון פרס. משרד הבריאות פונה להיוועצות עם בעלי עניין להקמת בית חולים ציבורי בעיר באר שבע במטרה לקדם את מכלול ההיבטיםהנוגעים להקמתו של בית חולים חדש. מנגד, אתמול נחשף כי הרמטכ"ל הנכנס, אביב כוכבי, ביקש להקפיא את מעבר קריית המודיעין לנגב.

בראיון מיוחד לבוקר טוב דרום בירך ראש עיירית באר שבע רוביק דנילוביץ על פרסום הקול קורא של משרד הבריאות וציין כי "הקול קורא הזה הוא סוף סוף התקדמות ממשית להקים את בית החולים" יחד עם זאת ציין כי הקמת בית החולים תימשך יותר מחמש שנים, כפי שהמדינה הבטיחה בעבר וכי להערכתו ההקמה תימשך בין שמונה לעשר שנים.

דנילוביץ תקף את הבקשה של הרמטכ"ל הנכנס, רב אלוף אביב כוכבי להקפיא את מעבר קריית המודיעין דרומה והדגיש כי הוא מעריך מאוד את הרמטכ"ל אך "מי שמקבל החלטות במדינת ישראל זה לא הצבא, מי שמקבל החלטות זו ממשלת ישראל. קיבלתם את ההחלטה? השקעתם 30 מיליון שקל?…מספיק, יש סופיות דיון שמישהו ידפוק על השולחן ויגיד 'עד כאן', המודיעין הוא חלק מהנגב!".

בנוסף, התייחס דנילוביץ לפנייתו של יו"ר מפלגת העבודה לשריין את ראש העיר במקום ה-2 של הרשימה לכנסת ועל הסירוב "אני שליחה של מדינת ישראל בנגב, הודתי לכל מי שצריך להודות בנימוס רב, באמת זה מאוד מחמיא, אבל אני ממשיך לשרת את מדינת ישראל מהנגב ומבחינתי זה בכלל לא על השולחן".

להאזנה לראיון המלא: