אייל בלום על כביש 90: יש התעלמות ברורה של הממשלה מהפריפריה

אייל בלום על כביש 90: יש התעלמות ברורה של הממשלה מהפריפריה

צילום: מועצה אזורית ערבה תיכונה
רק בחצי השנה האחרונה נהרגו לאורכו של כביש 90 – 22 בני אדם, ראש המועצה האזורית הערבה התיכונה אייל בלום קורא לראש הממשלה ושר התחבורה לעצור את העיסוק הפוליטי בפריימריז והבחירות כדי לטפל בדחיפות בהעברת התקציב הדרוש לתחילת עבודות מידיות בכביש 90. וגם חדשות טובות- הממשלה אישרה אתמול (א') ייצוא מוצרים מבוססי קנאביס רפואי. על פי הערכות, המהלך צפוי להניב בכל שנה סכומים של מאות מיליוני שקלים לקופת המדינה. ובהמשך השבוע התערוכה החקלאית השנתית של המועצה.

בראיון הבוקר ברדיו דרום אמר ד"ר אייל בלום, ראש המועצה האזורית ערבה תיכונה כי המדינה חייבת לטפל בכביש 90 וזאת לאחר שביום שישי נהרגו עוד שלושה בני אדם סמוך ליטבתה. לדברי בלום לכביש בעל שני הנתיבים יצטרפו כעת עומסי תנועה עקב פתיחת שדות התעופה החדשים והוסיף כי במועצה לא מקבלים תשובות ממשרד התחבורה וכי "יש התעלמות ברורה של משרד התחבורה מהפריפריה".

יחד עם זאת, יש שם בשורות טובות במועצה האזורית ערבה תיכונה, המדינה החליטה לאפשר ייצוא מוצרי קאנביס לחו"ל ובמועצה, שהיא חלוצה בתחום, בירכו אתמול על ההחלטה. בנוסף בהמשך השבוע (30.1-31.1) תתקיים תערוכה חקלאית גדולה בשטח המועצה אשר תציג את כל החידושים המעניינים בתחום החקלאות בארץ.

להאזנה לראיון המלא: