אכזבה בב"ש: יש לנו בעיה מנטלית קשה, אוגו יחזור להרכב נגד סכנין

אכזבה בב"ש: יש לנו בעיה מנטלית קשה, אוגו יחזור להרכב נגד סכנין

אווירת ייאוש ותסכול בבירת הנגב. אחרי שאכזבה במוצאי שבת עם סדרת החמצות אדירה ותיקו ביתי בטרנר, הפועל באר שבע כבשה ארבעה שערים אך יכולת קטסטרופלית בחלק ההגנתי הובילה לתיקו 4:4 מטורף נגד הפועל חיפה ואיבוד 3 נקודות יקרות מאוד. בכך, האלופה קורסת במאבק האליפות וכעת הפער ממכבי תל אביב צומח ל-12 נקודות, מרחק ארבעה משחקים, כשאנחנו רק במחזור ה-12 של העונה.

למרות מחצית ראשונה בה הפועל באר שבע הרשיתה ארבע פעמים לרשת הפועל חיפה, הסיפור הגדול הוא משחק ההגנה הכל כך רע שהציגה. שמונה שערים בשלושת המשחקים האחרונים מראים נתון מדאיג עבור ברק בכר, ובכלל זהו הסיבוב הגרוע ביותר בעידן המאמן. בבירת הנגב הטיחו ביקורת קשה כלפי הרפיון וחוסר האגרסיביות של החוליה האחורית שאפשרה לשחקני הפועל חיפה לסכן את אריאל הרוש פעמים רבות בדגש על ספיגת שני השערים האחרונים כשהוליכה כבר 4:2. ב

באר שבע התאכזבו מהיכולת ההגנתית של כל שחקני החוליה האחורית שירצו לשכוח את המשחק אמש וביקורת לא נחסכה גם מהחוליה הקדמית בירידה והסיוע להגנה בהתקפות המעבר. במקביל, גורם המקורב למועדון טוען כי כעת השחקנים נמצאים תחת זכוכית מגדלת. "מי שלא יתן מאה אחוז ולא יקשיב לנהלים של הצוות המקצועי לא יהיה כאן. שחקנים מקבלים את כל התנאים האפשריים כדי להצליח" אמר אותו גורם.
צילום בן בודה

בעקבות הסגל העמוס והסיכוי הנמוך במאבק האליפות בעקבות הפער ממכבי תל אביב, בבאר שבע ישחררו מספר שחקנים בינואר הקרוב להקטנת ההוצאות. אמנם בהנהלת המועדון עדיין לא דנו בכך באופן רשמי, אבל לפי גורמים כבר עלו מספר אפשרויות כדי לדלל את הסגל כמותית וכלכלית. חנן ממן שחזר אמש לסגל אבל לא שותף, לא מרוצה ממעמדו והוא צפוי לבקש שחרור, כמו כן ניב זריהן ושחקנים נוספים שלא זוכים לדקות משמעותיות. המגן דור אלו עדיין עובר שיקום, אם כי ברגע שיחלים לא מן הנמנע שיבקש לקבל דקות בקבוצה אחרת אבל לא תחת השאלה אלא מכירה בלבד. באר שבע תנסה להיפרד בחלון הנוכחי גם מז'וליין סטו הצרפתי, שהפעם לא נכלל בסגל בשל פציעה. בעקבות המרחק מהפסגה, בבאר שבע לא צפויים לחזק את הקבוצה בשחקן זר במקומו של סטו על אף המחשבות לצרף חלוץ.

נקודת האור היחידה בבאר שבע היא יכולת כיבושם של שחקני ההתקפה בן שהר, נייג'ל האסלביינק ודיא סבע ואף שלושתם בישלו, כמו כן מאור מליקסון שהוסיף בישול אחד. בבאר שבע ציינו לטובה גם את חאתם עבד אלחמיד שכבש משחק שני ברציפות. אלחמיד פתח כמגן שמאלי במקומו של מיחאי קורהוט שסבל מרגישות זכר למשחק נגד הפועל חדרה.

לקראת המשחק הקרוב נגד בני סכנין, קורהוט צפוי להרכב, כמו כן ג'ון אוגו שנחת אמש בישראל יחד עם אמו לצורך טיפול רפואי עבורה בביה"ח סורוקה. אוגו, ערך במהלך הלילה אימון אישי והוא יחזור מחר לאימונים. הקשר אריק סאבו התלונן במחצית על כאבים בגבו ובתחילת המחצית השנייה הוחלף ע"י מתן אוחיון והוא בספק לשבת.

"מבחינה אישית היה לי משחק טוב, אבל יותר חשוב זה המשחק הקבוצתי" אמר החלוץ דיא סבע, ".עשינו עבודה טובה במחצית הראשונה אבל ספגנו גולים קלים מדי וזה דבר שצריך לבדוק. אחרי שאתה מוביל וסופג מוביל וסופג כמו נגד חדרה וכמו היום זה משהו טבעי שקורה לשחקנים, אבל אנחנו מנסים להחזיר את הביטחון לעצמנו. אנחנו רוצים ומשתדלים וננסה להשתפר".

דיברנו על זה במחצית שאסור לנו לספוג שני גולים אבל לצערנו זה קרה, אנחנו נתנו להפועל חיפה להרגיש יותר בנוח ולשחק יותר קצבי. ברור שזה לא היה מושלם מבחינה הגנתית אבל בסוף קיבלנו את השוויון ונעשנו".

 

צילום בן בודה