סוף סוף יש מאמן: יובל נעים מונה למאמן מ.ס. אשדוד

סוף סוף יש מאמן: יובל נעים מונה למאמן מ.ס. אשדוד

אחרי התלבטויות ארוכות, סוף סוף מ.ס אשדוד סגרה עם מאמן חדש. המאמן הוותיק יובל נעים סיכם בסוף השבוע על הצטרפותו למועדון עד לתום העונה הנוכחית והוא מחליפו של בלגויה מילבסקי, שפוטר אחרי ההפסד 4:3 לבני סכנין במחזור העשירי.

“אשדוד זה המקום אליו רציתי להגיע ואני מרוצה”, אמר נעים והוסיף: “יש הרבה עבודה לעשות ואני בטוח שעם העזרה של כולם נצליח להשיג את המטרות שלנו. אני יודע שהשחקנים פה מבינים מה נמצא על הפרק ומה אנחנו צריכים לעשות ואני מקווה מאד שנראה את זה כבר במשחק הקרוב מול קרית שמונה״.

יובל נעים כבר הספיק להעביר את אימון הבוקר של הקבוצה ביום שישי ביחד עם עוזרו, אלי לוי. כעת עומדת בפני יובל נעים משימה לא פשוטה להרים את הקבוצה, לאחר שזו הידרדרה אל מתחת לקו האדום תחת שרביטו של מילבסקי, כשצברה 9 נקודות בלבד מתוך 30 אפשריות.

האתגר הראשון של המאמן החדש יהיה משחק ביתי לא פשוט מול עירוני קריית שמונה החזקה, במסגרתו ינסה נעים להוביל את הקבוצה לניצחון שלישי בלבד העונה.

אל האימון הגיע גם בעלי הקבוצה, ג’קי בן זקן, ששהה בתקופה האחרונה בלונדון כאשר במועדון המתינו להגעתו ארצה כדי לסגור את כל נושא מינויו של המאמן החדש. מהמועדון עצמו נמסר: “מועדון ספורט אשדוד שמח לבשר על מינויו של יובל נעים למאמן הקבוצה ושל אלי לוי לעוזרו. הסיכום הוא עד לתום העונה הנוכחית עם אופציה לעונה נוספת. בנוסף, כל הצוות המקצועי הנוכחי ימשיך בעבודתו כרגיל”.