בב"ש שוקלים יציאה למחנה אימונים בפגרה, מחמאות לבן שהר

בב"ש שוקלים יציאה למחנה אימונים בפגרה, מחמאות לבן שהר

אחרי ההפסד המפתיע למכבי נתניה במחזור הקודם, הפועל באר שבע נושמת מעט לרווחה. ביכולת חלשה והרבה לחץ, חניכיו של ברק בכר חזרו למסלול הניצחונות כשניצחו אמש (ראשון) 2:1 את הפועל תל אביב במגרש הביתי בטרנר בזכות צמד גדול של בן שהר. בכך, האלופה עולה למקום החמישי בטבלה כשבמאזנה 13 נקודות, אולם עדיין רחוקה מאוד ממכבי תל אביב שבפסגה.

צילום: בן בודה
צילום: בן בודה

את מלוא המחמאות אמש סחט החלוץ בן שהר, שהיה האחראי למהפך המהיר שביצעה באר שבע בדקות הסיום בזכות צמד שערים שהעלה את מאזנו ל-4 שערי ליגה עד כה והשווה את מאזנו לזה של אליניב ברדה בטבלת הכיבושים של באר שבע בכל הזמנים (38 שערים). "בן מוכיח שוב כמה הוא משמעותי עבורנו" סיפרו שחקנים, "הוא עובד קשה באימונים ורוצה להוכיח שהייתה טעות לנסות להיפטר ממנו. רק שימשיך ככה כי זה מגיע לו". בקבוצה מרוצים גם מהיכולת של אריק סאבו שהיה נייד לכל אורך המשחק ומהכניסה האנרגטית של מרואן קבהא, חן עזרא ונייג'ל האסלביינק שסיפק את הבישול למהפך של שהר.

המאמן ברק בכר, החליט לבצע ערב המשחק שני שינויים לעומת ההרכב שפתח נגד מכבי נתניה, כשאחד מהם היה הרכבתו של לואי טאהא על חשבונו של שיר צדק. בכר לקח את צדק לשיחה ובה הסביר את השיקול המקצועי להוצאתו מההרכב וזה קיבל את ההחלטה בהבנה. בכלל, המצב בבאר שבע עדין מאוד לאור הסגל הגדול שנותר להתחרות בליגה בלבד, זאת לפני חזרתם המתקרבת של מיגל ויטור ומיכאל אוחנה, כשדור אלו ואורן ביטון צפויים לחזור בקרוב מאוד. ישנו מרמור בקרב מספר שחקנים שלטענתם אינם זוכים להזדמנות מהצוות המקצועי ובבאר שבע עשויים לדלל את הסגל פעם נוספת בחלון ההעברות שיפתח בעוד כחודשיים.

אצל האלופה היו מרוצים מהקפטן מאור מליקסון שעשה מאמצים רבים להיות כשיר למשחק, כמו כן חאתם עבד אלחמיד שהיה בספק במשך כל השבוע ורק לאחר האימון המסכם הוחלט בשיתופו להכליל אותו ב-11. הבלם שנמצא בכושר טוב, ירד גם אמש חבול ברגלו ובימים הקרובים יורידו ממנו עומס כדי שיהיה כשיר למשחק הקרוב נגד בית"ר ירושלים. גם אריק סאבו התלונן על כאבים בסיום המשחק ובצוות הרפואי יבדקו האם מדובר בפציעה או בעומס שלאחר המשחק, שכן הסלובקי רץ את המרחק הכולל הגדול ביותר בבאר שבע (11.1 ק"מ בסה"כ).

"עשינו ניצחון סופר חשוב" אמר הבלם חאתם עבד אלחמיד אחרי הניצחון, "כל אחד הרים את השני ואמרנו שאנחנו צריכים להרים את עצמנו ולהילחם על כל כדור לא משנה מה תהיה התוצאה. אני שמח שגם אחרי שספגנו, כל אחד המשיך לתת מאתיים אחוז ואני שמח שזה השתלם בסוף".

על היכולת שלו בתקופה האחרונה: "אני מנסה לעשות את ה-200 אחוז שלי בכל משחק, אבל אני מסתכל הלאה כבר למשחק הבא".

בנוגע לשאלה האם האנרגיות פחתו לאור הפער הגדול ממכבי תל אביב: "בכלל לא, אנחנו לא מסתכלים על הפער ממכבי תל אביב כי הליגה רק התחילה ובינתיים אנחנו מסתכלים רק על עצמנו"

צילום: בן בודה