אכזבה גדולה במ.ס. אשדוד, יובל נעים עשוי להחליף את מילבסקי

אכזבה גדולה במ.ס. אשדוד, יובל נעים עשוי להחליף את מילבסקי

במ.ס אשדוד קמו הבוקר (ראשון) לחוסר ודאות בעקבות התבוסה הביתית אמש (שבת) 3:0 להפועל חיפה. במועדון יש אכזבה גדולה אחרי שישה משחקים ללא ניצחון (אי שם על הפועל ב"ש במחזור השלישי) כך שמעמדו של מאמן הקבוצה, בלגויה מילבסקי, מתערער מאוד ולפני הערכות יובל נעים הוא המועמד המוביל להחליפו.

עוד לפני המשחק, באשדוד כבר העריכו שהפסד להפועל חיפה יגרום לבעלים, ג'קי בן זקן לבצע מהלך לזעזוע בעמדת המאמן. על בעלי הקבוצה מופעלים לחצים לסיים את דרכו של המקדוני המאכזב, אבל בן זקן מתעקש להימנע ממהלך פזיז, מה גם שהוא מעריך את יכולת האימון של מילבסקי. אמש בן זקן לא נכנס לחדר ההלבשה של הקבוצה לאחר המשחק כפי שהוא נוהג לעשות בדרך כלל ומקורבים אליו מספרים כי הוא לא לקח את ההפסד הזה בקלות ראש.

צילום: טל אקוקה
צילום: טל אקוקה

כבר בדקות הסיום ניתן היה לראות על פניו של המאמן את הדאגה למקומו וכך גם על פניו של עוזרו וחברו הטוב, משה אוחיון. כזכור, אוחיון היה מי שהמליץ לבן זקן למנות את מילבסקי בזמן שהבעלים רצה למנות את יובל נעים. "הקבוצה חייבת שינוי מהר" אמר גורם באשדוד, "יש לא מעט בעיות בקבוצה. שחקנים שאננים למצב וגם הקבוצה שנבנתה כנראה לא מספיק טובה. צריך מישהו שיביא אנרגיות כי לפחות יש הרבה צעירים והם צריכים להגיע למשחקים יותר רעבים" הוסיף.

גם מבחינה רפואית, קיים חשש גדול במ.ס. אשדוד. טום בן זקן, שלא היה כשיר במאת האחוזים להפועל חיפה, הוחלף במחצית בגלל כאבים עזים. גדי קינדה, שחזר לא מזמן אחרי שיקום ארוך מקרע ברצועה הצולבת, הוחלף אמש בעקבות כאבים בברך ימין, אותה ברך שבה עבר את הניתוח ממנו היה מושבת 8 חודשים. החשש הגדול שמדובר בנזק חוזר באותה ברך, אם כי יש קולות באשדודים הטוענים שלא מדובר בפציעה חמורה.