הסוף לכביש הדמים בעוטף עזה?

שר התחבורה ישראל כץ הודיע על סגירת צירים מרכזיים המובילים למחסום כרם שלום לתנועת משאיות בשעות השיא מחודש הבא, במטרה להגביר את בטיחותם של תלמידי בתי הספר והתושבים. אך ההחלטה כבר לא תעזור לכפיר דינר בן ה-23, שמצא אתמול (ד') את מותו על אחד מהכבישים הבעייתיים הללו

החל מ-15 בנובמבר 2018 תיאסר תנועת משאיות וכלי רכב כבדים, בכבישי הדרום המובילים לרצועת עזה, בשעות הבוקר ואחר הצהרים. זאת, במטרה להגביר את בטיחותם של תלמידי בתי הספר והתושבים הנוסעים לעבודה וממנה מידי יום. כך החליט שר התחבורה והמודיעין, ישראל כץ. על פי החלטת השר כץ, תיאסר תנועת משאיות וכלי רכב כבדים מעל 12 טון בשלושה צירי תנועה מרכזיים המובילים למעבר כרם שלום בעזה וממנו: כביש 232 מצומת סעד עד כרם שלום, כביש 241 מצומת אופקים עד לכביש 232, וכביש 234 מצומת רעים עד צומת אורים. האיסור יחול בין השעות 07:30 ל-09:00 בבוקר ובין השעות 15:30 ל-16:30 אחר הצהרים. המהלך נועד להגביר את בטיחות העוברים והשבים באזורים אלו, אך עבור כפיר דינר בן ה23 שאתמול בבוקר נגדעו חייו כאשר התנגש עם רכבו הפרטי במשאית בצומת גבולו. בתכניתנו 'בוקר טוב דרום' שוחחנו עם עמית שדה- תושב עין הבשור, וממובילי המאבק על כביש 232. האזינו לראיון המלא:

צילום:עומר ביטון, תיעוד מבצעי מד"א