דברים שחשוב לדעת לפני שמחליפים רכב

אם אתם מחפשים להחליף את הרכב הקיים שלכם ברכב אמין, בטיחותי, עם מסורת וגב יפני, בעל יכולות נהיגת כביש ושטח מצוינות יחד עם מערכות בטיחות מהמתקדמות בעולם, תגיעו לאחד מאולמות התצוגה של סובארו והצטרפו למשפחת הלקוחות המרוצים של סובארו.
סובארו דייז- Subaru days ימי מכירות מיוחדים בתאריכים ה- 16-23/10
סובארו מעניקה שליטה, ביטחון ויציבות ללא פשרות עם מערכת הנעה כפולה קבועה סימטרית לכל הגלגלים.
הרכבים של סובארו מצטיינות בהענקת תחושת ביטחון מאחורי ההגה, הודות לתכנון היציב והטבעי של מערכת symmetricalAED המשולבת עם מנוע הבוקסר של סובארו בעל איזון ייחודי.

מערכת זו מעבירה כוח לכל הגלגלים, כל הזמן, לקבלת אחיזת כביש יוצאת דופן בכל תנאי הכביש ומזג האוויר. היא בעלת איזון מעולה מצד לצד והתנהגות כביש מדויקת, המעניקה חווית נהיגה מהנה ומגיבה במיוחד.
גם בשטח מערכת ה-4X4 מקבלת תוקף בעזרת יכולות נהיגת שטח העוזרות לנהג יחד עם כפתור ה-X mode המסייע לנהג להתמודד בהצלחה עם כל תוואי שטח שיתקל בו. סובארו היא ללא ספק הבחירה הנכונה לחובבי שטח והכביש יחדיו.

עוד לא השתכנעתם?

1
3
4
5
6
2

מערכות בטיחות
שליטה מביאה לביטחון ויציבות המייצרת זריזות מלהיבה. כלי הרכב של סובארו מצטיינים בהשראת ביטחון מאחורי ההגה, הודות לשילוב בייחודי של מערכת AWD סימטרית המשודכת למנוע הבוקסר של סובארו בעל איזון ייחודי. המערכת מעבירה כוח לכל ארבעת הגלגלים, כל הזמן, להענקת שליטה משופרת בכל דרך ובתנאים קשים.
מערכת ה- AWD בעלת איזון מעולה בין שני הצדדים והתנהגות כביש מדויקת. היתרונות הייחודיים של מערכת AWD סימטרית, מעניקים התנהגות כביש יוצאת מן הכלל ומסייעים לנהג להימנע בצורה טובה יותר מסכנות.

מערכת הבטיחות המתקדמת בעולם eyesight כמו זוג עיניים נוסף שיסרקו את הכביש מלפנים.
היא מזהה לא רק כלי רכב, אלא גם אופנועים, אופניים והולכי רגל. כאשר המערכת מזהה סכנה אפשרית, היא מזהירה את הנהג ואף מפעילה את הבלמים במידת הצורך כדי למנוע תאונה.
כשהמערכת מזהה שהמכונית עומדת להתנגש ברכב או במכשול מלפנים, היא מסוגלת להזהיר את הנהג באמצעות זמזם ונורית בלוח השעונים. אם הנהג עדיין אינו נוקט פעולת מנע, המערכת מסוגלת להפעיל את הבלמים באופן אוטומטי כדי להפחיתאת עוצמת הבלימה או אפילו, במידת האפשר, למנוע אותה.

אז למה לבחור בעצם בסובארו?
כי מקבלים את התמורה המשתלמת ביותר, בכל דגם מליין הדגמים של המותג !
מה זה כולל בעצם ?
1. הנעת 4X4 כפולה לחוויית נהיגה גם בשטח וגם בכביש
2. 5 שנות אחריות
3. אמינות של מותג עם מסורת
4. Eyesight (בדגם XV בלבד) – מערכת הבטיחות המתקדמת בעולם
5. שטח – יכולות שטח מהמובילות בקטגוריה יחד עם כפתור ייחודי שנקרא X-MODE העוזרת לנהג לקבלת נהיגת שטח אופטימלית
6. מנוע – מסוג BOXER עם בוכנות שטוחות לחוויית נהיגה עוצמתית.

תגיעו לאולמות התצוגה של סובארו בימי המכירות המיוחדים "סובארו דייז" ותהנו ממבצעים חסרי תקדים לאיכות הנסיעה הגבוהה ביותר שתוכלו לבקש.
אולמות התצוגה באיזור הדרום:
אולימפיה אשדוד
· כתובת: העמל 49
· טלפון 08-8533244

גבעון באר שבע
· כתובת: העמל 5
· טלפון 08-3730303

כמו כן ניתן לפנות למוקד במספר הטלפון- 6263* שייתנו לכם פרטים לגבי ימי המכירות ויפנו אתכם לאולם התצוגה הקרוב לאזור מגוריכם.

שיהיה במזל!