קים הובאה למנוחות: "להתראות, הילדה הכי יפה בגן"

קים יחזקאל-לבנגרונד, שנרצחה בפיגוע הנורא בברקן, הובאה בלילה למנוחות. מאות אנשים הגיעו ללוות אותה בדרכה האחרונה. בעלה, גיא, ספד לה בדמעות: "רוצה להבטיח לך שלא נשכח אותך לעולם. נגדל את קאי שלנו בדיוק כמו שרצית. תמיד תישארי החברה הכי טובה שלי".

אביה, רפאל, ספד אף הוא: "מצטער שלא הייתי לידך. לצערי לא הספקתי להגיע בזמן. למרות שהגעתי וראיתי מה עשו לך. מבטיח לך, מבטיח שגיא ובנכם, קאי, יקבלו כל מה שצריך. מבטיח שאדאג להם כמו שדאגתי כל הזמן. את יכולה לנוח על משכבך בשלום".

בצהריים תערך הלוויתו של הנרצח השני בפיגוע, זיו חג'בי. המרדף אחר הרוצח המתועב עדיין בעיצומו. צה'ל מיפה את ביתו לקראת הריסה ועצר מספר בני משפחה, אך הרוצח טרם נתפס.

חבר הכנסת מייקל אורן (כולנו) התראיין הבוקר בתכניתנו 'בוקר טוב דרום'. חבר הכנסת אורן גילה כי בנו עובד עם החברה הכי טובה של קים ז"ל. אמש פרסם ציוץ אשר תוקף את הודעת הגינוי של האיחוד האירופי, על כך הרחיב הבוקר: "האיחוד האירופי הוציא "גינוי" והוסיפו את המשפט "אין תירוץ לאלימות". מה מסתתר מתחת לאמירה הזו? אם אירופאי היה נהרג על ידי מחבל באמסטרדם או פאריס, היו מוסיפים "אין תירוץ"? הרי למה הם מתכוונים? 'אנחנו מסכימים עם המניעים של המחבל. אנחנו חולקים על האמצעים אבל לא על המניעים, אנחנו יודעים שהם (הפלסטינאים) סובלים נורא'".

בנוסף, שמענו מחבר הכנסת אורן על כך שלדעתו אבו מאזן הוא הכתובת לכל הכאוס שמתרחש כרגע ברצועת עזה וגם על סקר הבחירות שהתפרסם אתמול, ולא חוזה הצלחה כבירה למפלגת 'כולנו'. להאזנה לראיון המלא:

צילום: דוברות זק'א