לחץ בב"ש: "הלחץ פוגע בנו", דאגה בב"ש מפציעתו של אלחמיד

מי היה מאמין. אחרי חמישה משחקי ליגה, הפועל באר שבע ממשיכה בפתיחת העונה הגרועה שלה ללא אף ניצחון ליגה וכדור השלג לא עוצר אחרי 0:0 חלש מאוד מול למכבי חיפה. בעקבות ניצחונה של בני יהודה, חניכיו של ברק בכר נמצאים בלחץ אדיר כשהם מחזיקים בפתיחה הרעה ביותר של אלופה מכהנת בליגת העל מאז 1987. בנוסף לכך, באר שבע יורדת אל מתחת לקו האדום כשבמאזנם 3 נקודות ו-2 שערי זכות בלבד, כשהפער מהפסגה (הפועל חדרה) צומח ל-9 נקודות, אך הפער ממכבי תל אביב נותר על 7 נקודות.

הייאוש אצל האלופה נראה אמש גדול מתמיד, בעיקר לאור האווירה הטובה שהייתה במהלך ההכנות למשחק. "אנחנו עושים את הכל כדי לנצח אבל הלחץ פוגע בנו" אמרו בבאר שבע, "השחקנים מאוד רוצים, כולם מתאמנים חזק באימונים אבל ברגע שהם עולים על כר הדשא הלחץ כנראה משפיע יותר מדיי ופעולות פשוטות לא הולכות" הוסיפו.

בנוסף ליכולת המקצועית הדלה על כר הדשא, בבאר שבע נאלצים להתעסק בימים האחרונים בסוגיית מעמדם של בן שהר וחנן ממן. החלוץ, שנכנס לשחק מספר דקות מול בני יהודה אחרי שהוצא מן הסגל משחק קודם לכן בהפסד לאשדוד, שוב לא נכלל בסגל ונותר מאוכזב מאוד. בבאר שבע משדרים כי מדובר בהחלטה מקצועית בלבד, אך גורמים המקורבים למועדון טוענים שעדיין קיים כעס על התנהלות מקורביו של שהר גם בפנייה לבית"ר ירושלים וגם בשיחות אחרות. גם בסביבתו של חנן ממן מאוכזבים אחרי משחק נוסף אותו פותח מהספסל, אבל בבאר שבע מדגישים שאין פגיעה במעמדו. בצוות המקצועי היו מרוצים מכניסתו של שחקן העונה החולפת ובמחזור הקרוב הוא עשוי לפתוח בהרכב הראשון.

אחת מנקודות האור היחידות של האלופה בתיקו החלש נגד הירוקים היא יכולתו של ג'ון אוגו שסחט מחמאות בעיקר על משחק ההקרבה וחילוצי הכדור במרכז השדה. הניגרי שמסיים את חוזהו בקיץ עדיין לא הגיע להבנות עם הנהלת המועדון ונכון לרגע זה אין מגעים מתקדמים בין הצדדים. דרך אגב, אוגו זומן לצמד משחקי נבחרת ניגריה בעוד כשבוע וחצי במסגרת מוקדמות אליפות אפריקה.

הדאגות בחולייה ההגנתית פחתו מעט אחרי שני משחקים רצופים ללא ספיגה, אולם יציאתו של חאתם עבד אלחמיד בעקבות כאבים בשרירי הבטן החזירה דאגות ישנות ובבאר שבע מקווים כי לא מדובר באותה פציעה בשרירי הבטן שתאלץ אותו הפעם לעבור ניתוח. עד שיתבהר מצבו של אלחמיד, שהיה מהבולטים בהגנת האלופה אמש, בבאר שבע מקווים שלואי טאהא יחלים מהחבלה בברכו כדי שיעמוד לרשות ברק בכר במפגש הקרוב מול האקס אלישע לוי ומכבי פתח תקווה. טאהא יגביר את קצב האימונים במהלך השבוע וכשירותו תתברר בסוף השבוע.

"אין ספק שמבחינת תוצאות אנחנו לא בקצב צבירה הכי טוב" סיפר בלם הפועל באר שבע שיר צדק, "השחקנים עובדים קשה באימונים, באים בגישה טובה למשחק אבל התוצאות משפיעות על היכולת מבחינת ביטחון, יש לנו שחקנים איכותיים, המאמן טוב, אני בטוח שלאורך זמן זה ייראה אחרת ונקווה שכבר במשחק הקרוב נראה דברים יותר טובים".

על הלחץ שנמצאת הקבוצה: "בהפועל באר שבע תמיד יש לחץ. יש דריכות, עכשיו זה גם נראה פחות טוב מבחינת תוצאות אבל לחץ יש תמיד וצריך להתמודד איתו. אני מאוד מאמין בקבוצה הזאת ושנצא מזה כמה שיותר מהר".