מלחמת מים

ראשי תנועת עוצמה יהודית ד"ר מיכאל בן ארי, עו"ד איתמר בן גביר ובנצי גופשטיין פנו אתמול (שלישי) למשנה ליועץ המשפטי לממשלה, עו"ד דינה זילבר, בדרישה
למניעת פעילות ההפרדה בבריכה העירונית בעיר רהט ולהפסיק את המימון לבריכה, זאת על רקע האפליה, לטענתם, שקיימת בנושא: "אם בקריית ארבע לא ניתן לקיים בריכה בהפרדה בין נשים לגברים, כך יהיה גם ברהט- יש לקיים דין אחד לכולם".

בשבועות האחרונים נפתחה בעיר רהט הבריכה העירונית הראשונה. עם פתיחת הבריכה, מסר מנכ"ל החברה הכלכלית ברהט מחמוד אל-עמור דברים ולפיהם הבריכה תפעל במתכונת מלאה של הפרדה בין גברים ונשים. על-עמור גם שלל את האפשרות לפתוח את הבריכה גם למשפחות כך שגברים ונשים יוכלו להיכנס ביחד.

הבוקר התראיינו בתכניתנו "הבוקר" ברדיו 101.5FM ראש עיריית רהט, טלאל אלקרנאווי וד"ר מיכאל בן ארי, ראש תנועת 'עוצמה יהודית'. ראש עיריית רהט טען כי לאורך השנים הוא ובני עדתו קופחו כאשר לא הורשו להיכנס לבריכות בקריית גת, במבועים ואופקים רק משום שהם ערבים לטענתו, ולכן הבריכה ברהט פותרת את המצב. בן ארי השיב בתגובה: "אנחנו כרגע לא מדברים על זה כי אף קיבוצניק מ'שובל' לא יכול להכנס לבריכה ברהט" אלקרנאווי הפתיע כשענה בתגובה שיש כבר קיבוצניקים משובל,ממשמר הנגב ומלבהים שכבר עשו מנויים לבריכה החדשה ברהט.

להאזנה לראיון המלא: