אשדוד הפסידה 2:0 למכבי חיפה, אכזבה ממילבסקי

אכזבה קשה במועדון ספורט אשדוד אחרי הפסד הבכורה של העונה, 0:2 נגד מכבי חיפה בסמי עופר, שהעניק לחיפאים ניצחון ראשון העונה בליגת העל. 3 הנקודות השאירו מקום לאופטימיות בצד המארחת, בעיקר לאור היכולת המרשימה במחצית השנייה, בה מוחמד עוואד (50) ושון וייסמן (95) חגגו, ואילו במ.ס. אשדוד יש הרבה סיבות לדאגה.

מכבי חיפה הייתה עדיפה בהרבה, בעיקר במחצית השניה, וגם השיגה ניצחון מוצדק על חניכיו של בובי מילבסקי, כשלמרות השליטה במרכז המגרש בהנעת הכדור, השער הראשון שספגה אשדוד הגיע דווקא במתפרצת קטלנית אותה החל סלליך באגף שמאל, שהעביר לג’ורג’ מנדז’ק, כשהרכש החדש של חיפה סידר לחלוץ הצעיר מוחמד עאווד את היתרון מתוך הרחבה.

בדקה ה-80 הגיע עוד רגע קריטי בהתמודדות, כשדן ביטון הצעיר הורחק בצהוב שני, במה שביטל כמעט לגמרי את משחק ההתקפה של מ.ס. אשדוד, שגם ככה לא היה בשיאו. בדקות האחרונות האורחת חיפשה שוויון דרמטי, אולם שילמה על ההפקרות כשעמית זנטי המחליף מצא את שון וייסמן במסירה חכמה והאחרון חתם את תוצאת המשחק (95).

בצד המאוכזב, לבלגויה מילבסקי יש לא מעט סיבות לדאגה לקראת ההמשך, כשקבוצתו כמעט ולא הייתה קיימת הערב. בנוסף, דן ביטון שהורחק לא יעמוד לרשותו של המאמן במפגש הקשה אחרי הפגרה מול הפועל באר שבע, מועדון נעוריו.
לא רק המאמן היה זה שספג את האש. במועדון מבקרים גם את של צמד הזרים שהגיעו בקיץ, פיליפ קנזביץ’ ורומן אבראן שעד עכשיו לא הניבו שום תפוקה מהנוכחות שלהם בחלק הקדמי.