דריכות שיא בהפועל באר שבע לקראת מכבי תל אביב, בכר יכריע לגבי טאהא

רגע לפני היציאה לפגרת הנבחרת, הפועל באר שבע עמוסת הבעיות רוצה להשיג ניצחון ראשון העונה שיכניס מעט שקט למועדון. האלופה, שהמשיכה את היכולת החלשה באירופה גם במחזור הפתיחה נגד קריית שמונה, תפגוש הערב (ראשון, 21:00, שידור ישיר ברדיו דרום) את מכבי תל אביב במסגרת המחזור השני של ליגת על.

"זה משחק שיכול להחזיר לנו את הביטחון" אמרו בבירת הנגב לקראת המשחק, "במכבי תל אביב עשו הרבה שינויים בקיץ והם מגיעים בכושר טוב, יהיה משחק קשה מאוד. ניצחון על מכבי ייתן לנו דחיפה אדירה וקצת שקט לכל המערכת לקראת ההמשך, אבל כדי שזה יקרה אנחנו צריכים להילחם על כל כדור מהשריקה" הוסיפו.

אחרי ערב הגיבוש שערכו השבוע, בבאר שבע מקווים ששינוי האווירה יביא לשיפור ביכולת על כר הדשא. יחד עם זאת, ישנה דריכות שיא בצוות המקצועי שהעבירו לשחקנים כי אגרסיביות ועבודה קבוצתית היא המפתח לניצחון היוקרתי. "אם כל השחקנים יתנו את המקסימום וישחקו אחד בשביל השני נראה את באר שבע של השנים האחרונות" אמרו בקבוצה.

במהלך האימון המסכם שערך אתמול (שבת) ברק בכר, לא תורגל הרכב, אך נראה כי יערכו מספר שינויים בודדים לעומת ההרכב שפתח בשבת שעברה נגד עירוני קריית שמונה. הבלם לואי טאהא ערך אימון מלא, אך ברק בכר יחליט במהלך היום האם להרכיב את הבלם ב-11 או להמשיך עם מתן אוחיון לצד שיר צדק. באגפים ישחקו בן ביטון ושמואל שיימן. בחוליית הקישור, שוקלים בבאר שבע לעלות במערך קישור הכולל את ג'ון אוגו, מאור מליקסון ומרואן קבהא שעשוי לשחק גם כבלם במערך של 3 בלמים. עדן בן בסט ימשיך לקבל את הקרדיט על חשבונו של בן שהר, מהבולטים במפגשים האחרונים נגד מכבי תל אביב. לצידו של בן בסט ימשיך כובש השער מהמחזור הקודם, גיא מלמד וחן עזרא.

עוזר המאמן אליניב ברדה נשאר להשגחה במחלקה הקרדיולוגית בבית החולים סורוקה במהלך סוף השבוע ואם תוצאות הבדיקות יהיו תקינות, הוא ישוחרר לביתו היום, אבל עדיין לא ידוע האם יוכל לקחת חלק בצוות המקצועי מול מכבי תל אביב.

הרכב משוער: אריאל הרוש; בן ביטון, לואי טאהא (מתן אוחיון), שיר צדק, שמואל שיימן; ג'ון אוגו, מרואן קבהא, מאור מליקסון; חן עזרא (חנן ממן), גיא מלמד, עדן בן בסט.