המשטרה הרחיקה 7 אוהדי הפועל באר שבע שנעצרו בניקוסיה

7 אוהדי הפועל באר שבע, שנעצרו על אדמת קפריסין בעקבות הכנסת אביזרים פירוטכניים לאצטדיון GSP בניקוסיה במשחק הגומלין נגד אפוא"ל, זומנו אתמול על ידי משטרת ישראל לחקירה באזהרה בעקבות הדלקת האבוקות בפתיחת המשחק לפני כשבועיים.

האוהדים שזומנו לחקירה, בילו את רוב שעות היום בתחנת המשטרה בבאר שבע בחשד לעבירות על חוק הספורט בסעיפי התנהגות פרועה והכנסת אמל"ח למגרש כדורגל. לאחר החקירה, שוחררו 6 אוהדים לביתם בתנאי ערובה הכולל הרחקה מהמגרשים למשך 30-90 ימים. בנוסף נפתח כנגד אותם אוהדים תיק פלילי במשטרת ישראל.

ל-רדיו דרום נודע כי אחד מן העצורים הינו קטין והיום הוא יובא לידי שופט שיחליט על עונשו. גורם במשטרה מסר כי במשחק החוץ של הפועל באר שבע בניקוסיה היה כיסוי של משטרת ישראל שהמשיכה את הטיפול בגבולות המדינה, כשבמשך השבועיים האחרונים נאספו ראיות כנגד אותם אוהדים שהדליקו את האבוקות בקפריסין. את התלונה למשטרה לא הגישה הפועל באר שבע אלא מטעם הכיסוי המשטרתי הישראלי לקפריסין.

רפ"ק זיוון פריידן, דובר מרחב נגד במשטרת ישראל מסר בתגובה: "משטרת ישראל תנקוט אפס סובלנות כלפי כל אותם מעורבים בגילויי אלימות בכלל ובפרט באלו הקשורים בחוק הספורט. מציבור האוהדים בישראל מצופה ליהנות מחוויית הספורט חגיגית ותרבותית ועלינו לשמור על כך".