ח"כ מוטי יוגב במתקפה על המחנה הציוני: זו מחלה ממארת

חברי כנסת מהרשימה המשותפת, לצד השגריר הפלסטיני, ריאד מנסור, ובכירים פלסטינים נוספים, מנסים להוביל להצעת גינוי שתביך את ישראל בחודש הבא בקהילה הבינלאומית. הח"כים מתבססים על הטיעון לפיו "חוק הלאום מזכיר חוקי אפרטהייד". בתוך כך, שופט בית המשפט המחוזי בירושלים ארנון דראל קיבל היום (שלישי) את תביעתם של תושבי מצפה כרמים החלת סעיף "תקנת השוק" על ישובם, וקבע כי הם בעלי הזכויות בקרקעות שעליהן בנוי הישוב. החלת סעיף זה מהווה אור ירוק להסדרה תכנונית של מצפה כרמים שהוקם בסוף שנות ה-90, ובו מתגוררות עשרות משפחות.

הבוקר התראיין בתכניתנו "הבוקר" ברדיו 101.5FM ח"כ מוטי יוגב מהבית היהודי אשר יצא במתקפה נגד חברי המחנה הציוני על הדואליות במסריהם: "אני אוהב מאד את חברי במחנה הציוני ובתנועה אבל חושב שעבר עליהם משהו לא טוב"
ש. יכול להיות שהם שכחו מה זה להיות ציוני
"אכן זו מחלה ממארת שבעיקר נמצאת בקצה של מפלגת מרצ אבל גם במחנה הציוני די מבולבלים ונמשכים אחרי כל מיני תאוריות כאלו ואחרות מציע להם לחזור לבניין וליצירה, אם יהודה ושומרון קשה עליהם בקעת הירדן הם יסדו אותה, גם את ההתיישבות ביהודה ושומרון היא נוסדה בימי ממשלות המערך והעבודה ואני אישית הייתי קורא להם להצטרף לקואליציה לטפל בכל דבר ועניין שבו הם מוצאים לנכון לעשות טוב ברווחה ובבריאות אבל הם בחרו להיות במקום מקטר במקום מתוסכל אני מקווה שבשנה הבאה הם יצאו מכך ויצטרפו לעשיה היהודית והציונית והדמוקרטית ויהיו לאנשים מועילים ולא רק לאנשים מבולבלים."

להאזנה לראיון המלא: