מ.ס. אשדוד: החלוץ יוסיף איבנציץ' חתם בקבוצה

אחרי חיפושים ארוכים אחר חלוץ דומיננטי, מ.ס אשדוד הודיעה על החתמתו של יוסיפ איבנצ׳יץ׳. החלוץ בן ה-27, הגיע לישראל לראשונה בינואר 2017 להפועל אשקלון במדיה כבש חמישה שערים. לאחר מכן, עבר להפועל חיפה אבל אצל הקבוצה מהכרמל לא הצליח להתבלט ושוחרר בסיום העונה. איבנצ'יץ' הקרואטי יצטרף לסגל הקבוצה וצפוי לעמוד לרשותו של המאמן בלגויה מילבסקי כבר ביום שבת (18:00) מול בני יהודה במחזור הפתיחה של ליגת העל.

בכל הקשור לדילול הסגל, באשדוד חזרו בם מהחלטתם והודיעו לניר ברדע ואביב סולומון שהם נשארים במועדון עד סוף העונה. שני שחקני ההגנה הצעירים, יישארו בסגל של בובי מילבסקי ויתחרו על מקומם בהרכב. המאמן המקדוני הבין כי הבעיות בהגנה לא מאפשרות לו לוותר על שני השחקנים האלו, זאת למרות שברדע זכה להתעניינות רבה מהפועל תל אביב ואילו סולומון עורר עניין רב בהפועל חדרה.

לאור הדלילות בחולייה האחורית, במ.ס. אשדוד ממשיכים לחפש אחר בלם שיאייש את החלק האחורי. הבלם קרלוס קוויאר ששוחרר מבית"ר ירושלים עלה על הפרק לא פעם, בעוד גם האופציה להנחית בכל זאת בלם זר אחר עדיין אפשרית.

בעקבות הצטרפותו של יוסיף איבנצ׳יץ׳, הגעתו של החלוץ הקמרוני מריוס נוביסי לא תצא לפועל. בקבוצה של ג׳קי בן זקן מעוניינים להחתים רק חמישה זרים ולא שישה והמשבצת האחרונה תיוותר לעמדת הבלם.