מכה לבאר שבע: קרע בצולבת ופגיעה ברצועה הצידית לאורן ביטון

כה נוספת נוחתת על להפועל באר שבע. אורן ביטון, שנפצע ב-1:2 מול מכבי נתניה ביום ראשון, עבר בדיקת MRI בה התבררה חומרת הפציעה – קרע ברצועה הצולבת הקדמית ופגיעה ברצועה הצידית שתגרום לו להיעדר מהמגרשים בין 8 ל-9 חודשים.

בעקבות הפציעה הקשה של ביטון, בבאר שבע יבחנו בזמן הקרוב האם לחזק את הקבוצה במגן שמאלי נוסף שיתמודד עם שמואל שיימן על חולצת ההרכב. האפשרות הרצינית ביותר שנשקלת היא החזרתו לסגל של המגן השמאלי מיחאי קורהוט. ההונגרי, ששוהה בהונגריה באישור הקבוצה לצורך מציאת קבוצה במולדתו, עשוי להישאר בסופו של דבר במידה ובצוות המקצועי יחליטו שאחרי הפציעה הקשה של ביטון קורהוט ישמש כמחליף של אורן ביטון. בקבוצה נערכים גם לאפשרות שלא יצורף מגן שמאלי נוסף בגלל העומס הרב בסגל והמגן הימני דור אלו (אחרי שיחלים מהניתוח במינסיקוס) יתפקד בעת הצורך בעמדה זו אחרי שתורגל מספר פעמים בזמן שאורן ביטון ומיחאי קורהוט נעדרו בעונה שעברה.

לרועי מזלו של ביטון, הוא ככל הנראה גמר את העונה מאחר ומדובר בשני קרעים בברך, ברצועה הצידית וגם ברצועה הקדמית. בהפועל באר שבע מסרו שבימים הקרובים יעדכנו לגבי המשך הטיפול במגן הצעיר שהיה גם מלך הבישולים של הקבוצה בעונה שעבר. כזכור, כמעט כמו בעונה שעברה אז שבר את עצם השוקית במשחק גביע הטוטו נגד בית"ר ירושלים, הפעם אורן ביטון סובב את הברך במשחק גביע הטוטו נגד מכבי נתניה והיום החשש הגדול של אנשי האלופה אומת.

בעניין אחר, לאור חתימתו של וובה בראון בקריית שמונה, מספר גורמים טענו כי מדובר כחלק מהעסקה האפשרית על החלוץ ההולנדי נייג'ל הסלביינק. בקריית שמונה דחו זאת על הסף ואף טוענים בתוקף שהסלביינק לא יעבור לאף קבוצה אחרת למרות ההתעניינות של הפועל באר שבע ומספר קבוצות נוספות.