בדרך לטורקיה: טוני וואקמה סיכם ל-3 שנים בטרבזונספור הטורקית

אבידה גדולה להפועל באר שבע. טוני וואקמה שבלט במדי הקבוצה בשלוש השנים האחרונות בדרך לשלוש אליפויות רצופות, סגר הלילה (בין שבת לראשון) את תנאיו בטרבזונספור הטורקית בחוזה שלו יהיה לשלוש שנים, במהלכן ירוויח כ-900 אלף יורו בעוד באר שבע תקבל כמיליון יורו עבורו.

וואקמה, שהמריא לטורקיה (באישור הנהלת באר שבע) ביום שישי בצהריים יחד עם הסוכנת ויקי ואקנין, כעת ממתין לחתימה פורמלית בין המועדונים על הסכם הרכישה כדי להפוך לשחקן של הקבוצה הטורקית.

הניגרי הפנומן יערוך את הופעת הפרידה שלו מהפועל באר שבע נגד אפואל ניקוסיה ביום חמישי הקרוב ולאחר מכן יצטרף רשמית לטרבזון. בטורקיה מספרים כי טרבזונספור מרוצה מאוד מהעסקה ומכך שהצליחה להנחית שחקן ברמתו של וואקמה, שהעמיד מספרים מעולים בשורות אלופת ישראל ואף הרשים במהלך הקמפיינים האירופאים של באר שבע.

אנשי טרבזון סיפרו בתקשורת המקומית כי הם נרגשים מאוד מבואו של הקשר הניגרי בתקווה שיוכל להוביל אותם למיקום גבוה בסיום העונה בליגה הטורקית. וואקמה ימשיך לאחר המשחק בניקוסיה לאתגר הבא בקריירה שלו ויעשה זאת במדי הקבוצה שסיימה את העונה שעברה במקום החמישי בליגה הטורקית הבכירה.

קרדיט: בן בודה